آرشیو برای: "خرداد 1396"

هلاکت یک سرکرده اصلی داعش در حملات سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در سوریه

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 30ام خرداد, 1396
  به گفته منابع میدانی، یکی از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش به نام «سعد الحسینی» معروف به «ابوسعد» با تابعیت سعودی در حملات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیرالزور به هلاکت رسیده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته 6 فروند موشک… بیشتر »

چه کار کرده‌ای که قیافت قیافه‌ زن شده؟

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 30ام خرداد, 1396
یکی از ارادتمندان شیخ رجبعلی خیاط می‌گوید: شبی خوابی مهیّج و شهوانی دیدم که در روز هم ذهنم را به خود مشغول کرده بود. صبح، خدمت شیخ رسیدم. تا مرا دید، سرش را پائین انداخت و این شعر حافظ را زمزمه کرد: گرت هواست که معشوقت نگسلد پیوند* نگاه دار سر رشته تا… بیشتر »

کسانی که لذت گناه را چشیدند دیگر لذت عبادت را نمی‌چشند

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 30ام خرداد, 1396
  بخشی از تفسیر قرآن حجت‌الاسلام قرائتی در برنامه درس‌هایی از قرآن که در 6 دی‌ماه سال 1377 ایراد شده است، تقدیم می‌شود. - شاید ما در قرآن «آمَنُوا»ی تنها نداشته باشیم همراه آن می‌فرماید: «وَ عَمِلُوا الصَّالِحات»، ایمان تنها فایده‌ای ندارد. - ایمان… بیشتر »

اگر مدافعان حرم نبودند باید در خیابانهای خودمان می‌جنگیدیم

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 29ام خرداد, 1396
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امنیتِ کنونی کشور را مرهون مدافعان حرم و مدافعان مرزهای ایران دانستند و افزودند: امنیت مرزها و شهرهای کشور به برکت تلاشهای مرزدارانی است که با همه وجود از ایران دفاع، و همچنین از ورود مواد مخدر جلوگیری می‌کنند، البته این تلاشها… بیشتر »

سفارشات اهل‌بیت(علیه السلام) درباره روزهای پایانی ماه مبارک رمضان

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 29ام خرداد, 1396
    در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان یعنی ماه رحمت، مغفرت و برکت باید توجه داشت که این ماه با تمام خیرات و برکاتش همچنان ادامه دارد، زیرا در روایت مشهور پیامبر(ص) خواندیم درهای آسمان از روز اول ماه رمضان باز می‌شود و تا آخر همین طور باقی می‌ماند. در این… بیشتر »

مرحوم دولابی: نفس، همان الاغ زیر پای آدمی است

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 27ام خرداد, 1396
  مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: جیب‌بری اول راه است! لذا مواظب باشید که رخت‌هایتان را تا من اینجایم از تن نکنید، زیرا همین که بکنید جیبتان را می‌زنم. البته اگر پیش از این نزده باشم! من جیب همه را زده‌ام و کسی جیب ندارد! دو جیب هست که در پهلوهای… بیشتر »

۴ عاملی که شیطان را بر انسان مسلط می‌کند !!

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 27ام خرداد, 1396
  … .هر کسی در رضای الهی باشد سه خصلت شکر،‌ ذکر و محبت در او وجود دارد. هر طور که برایش پیش آید راضی می‌شود، نمی‌گوید چرا برای من این پیش آمد؟! خیر، شکر نعمت الهی را می‌کند؛ چه به ظاهر این نعمت کم یا زیاد باشد، در هر حال شاکر است. کمیّت نعمت مهم… بیشتر »

مداحی شب های قدر و شهادت حضرت علی (علیه السلام) + دانلود

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 25ام خرداد, 1396

دستان خالی مرا بنگر...

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 25ام خرداد, 1396

چرا برای نفرین قاتل حضرت امیر(ع)، از کلمه قاتلان استفاده می کنیم؟

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 25ام خرداد, 1396
قرآن درباره پیوند مکتبی فرموده است: «فَکَذَّبُوهُ فَعَقَرُوها فَدَمْدَمَ عَلَيْهِمْ رَبُّهُمْ بِذَنْبِهِمْ فَسَوَّاه(شمس/14)» و باید گفت با آنکه ناقه صالح را یک نفر کشت ولی قرآن، قاتلان ناقه را جمع آورده و یا در جایی دیگر بیان می کند که شما یهودی ها… بیشتر »

راه های کسب توفیق بهره وری از ماه مبارک رمضان و لیالی قدر

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 24ام خرداد, 1396
  اگر بناست جوانان عزیز از ماه رمضان و شب‌های قدر بهره‌وری خوبی کنند باید مراقب این چند دام شیطانی باشند:   1- غفلت از یاد خدا؛ شیطان با وسوسه کردن انسان و مشغول شدن به موارد غیر ضروری خصوصاً برای نسل جوان سعی می‌کند آن‌ها را از یاد خدا غافل کند. ۲-… بیشتر »

شگفتی امیرالمؤمنین(علیه السلام) از برخی افراد

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 24ام خرداد, 1396
  قَالَ امیرالمؤمنین(ع): «عَجِبْتُ لِمَنْ يَقْنَطُ وَ مَعَهُ الِاسْتِغْفَار» امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: در شگفتم از کسی که استغفار بلد است و نا امید می شود!  نهج البلاغه صبحی صالح، ص482 بیشتر »

اشعار مناجات با خدا - شب قدر

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 24ام خرداد, 1396
 فعل مرا دیدی ولی چیزی نگفتی بنده همان بنده ، خدا مثل همیشه از ما توسل از تو لطف و دست گیری آقا همان آقا ، گدا مثل همیشه *** ممنون از اینکه دست ما را رو نکردی مثل همیشه باز هم ستار بودی چه خوب شد در معصیت مرگم نیامد ممنون از اینکه باز با ما یار بودی ***… بیشتر »

ای ماه سر به مهر، سر از سجده بر مدار / پشت سرت کسی نشسته که شق القمر کند...

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 24ام خرداد, 1396

لیالی قـــــدر

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 23ام خرداد, 1396
12 توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای استفاده بهتــــر از لیالی قـــــدر با آمادگی معنوی وارد قدر شوید   ساعات لیلة‌القدر را مغتنم بشمارید   از رذائل مادی خود را دور کنید   بهترین اعمال در این شب، دعاست   به معانی دعاها توجه کنید   با خدا حرف… بیشتر »

روش برخورد با دنیا در کلام امام علی(علیه السلام)

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 23ام خرداد, 1396
امام علی (ع)در نامه 68 کتاب شریف نهج البلاغه به سلمان فارسی در مورد برخورد با دنیا می فرماید: این دنیا همانند مار است که چون دست بر او کشند ، نرم آید ، ولى زهرش کشنده است . از هر چه در این دنیا شادمانت مى دارد ، رخ برتاب . زیرا اندکى از آن با تو همراه… بیشتر »

مفهوم آتش به اختیار در قرآن کریم

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 23ام خرداد, 1396
حجت الاسلام داود مهدوی زادگان : قرآن کریم  همه را در موعظه واحد ، دعوت به قیام می کند یک نفره و دو نفره : «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَی وَفُرَادَی ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا »ٍ [سوره سبأ : 46] ؛ وقتی که از مومنین خواسته… بیشتر »

میوه ای که علاوه بر زیبایی باعث لاغری و رفع بوی بد دهان نیز می شود.

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 23ام خرداد, 1396
با خیار سموم را از بدنتان دفع و زیبا شوید سم زدایی و حفظ رطوبت بدن و بهبود سلامت پوست و مو از دیگر فواید بدن محسوب می‌شود که بامصرف مداوم این میوه مفید می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. رهایی از بوی بد دهان با خیار خیار به دلیل خواص قدرتمند ضد باکتریایی به… بیشتر »

آتش به اختیار یعنی...

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 22ام خرداد, 1396
  استاد پناهیان  ۹۶/۳/۱۹ آتش به اختیار یعنی نفوذ تروریست‌های فرهنگی غرب‌گرا در نهادهای فرهنگی زیاد شده، مانند نفوذ داعشی‌ها به ساختمان مجلس؛ هرکسی می‌تواند، مقابله کند داعشی‌ها امنیت فیزیکی و غربگرایان امنیت فرهنگی را از بین می‌برند؛ هردو تحت حمایت… بیشتر »

چرا بی وضو به درس آمدی؟

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 22ام خرداد, 1396
آیه: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید: إنَّ أَكْرَمَكُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ حجرات/13 در حقيقت ارجمندترين شما نزد خدا پرهيزگارترين شماست آینه: حکایت؛ آیة الله حاج‌آقا مجتبی بهشتی اصفهانی گفتند: من در آن زمان که نجف بودم هر وقت سر درس می‌رفتم وضو… بیشتر »

پاداش خاص خداوند به خاطر چهار ویژگی

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 22ام خرداد, 1396
  قَالَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ ع إِنَّ فِي الْجَنَّةِ لَشَجَرَةً يَخْرُجُ مِنْ أَعْلَاهَا الْحُلَلُ وَ مِنْ أَسْفَلِهَا خَيْلٌ عَتَاقٌ مُسْرَجَةٌ مُلْجَمَةٌ ذَوَاتُ أَجْنِحَةٍ لَا تَرُوثُ وَ لَا تَبُولُ فَيَرْكَبُهَا… بیشتر »

ریشه اصلی بیماری ها عدم آرامش روح است

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 21ام خرداد, 1396
صحیفه سجادیه گنجینه گرانبهایی برای تربیت نفوس است دعای بیستم صحیفه مکارم الاخلاق نام دارد که به معنای ارزش های والای اخلاق انسانی است و 30 فصل را در بر می گیرد، در سال های گذشته 19 فصل را تفسیر کردیم و الان در فصل بیستم قرار داریم که درباره آرامش روح… بیشتر »

بهترین مردم در نظر امام حسن علیه السلام

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 21ام خرداد, 1396
من در مورد برادری به شما خبر می‌دهم که در چشم من بزرگترین مردم است. و سرآمد آنچه که او را در چشم من بزرگ کرد، کوچکی دنیا در چشم او بود. او خارج از قلمرو شکم خویش بود، در نتیجه آنچه را که نمی‌یافت، هوس نمی‌کرد و وقتی می‌یافت، ذخیره نمی‌کرد و از قلمرو… بیشتر »

علت خشکی و خارش پوست

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 21ام خرداد, 1396
خشکی پوست میتواند علامت ۴بیماری جدی باشد! پوست خشک معمولا بی ضرر است و به راحتی با استفاده از کرم ها لوسیون های مرطوب کننده برطرف می شود. اما اگر لایه اپیدرم پوست خشک و خارش دار باقی بماند و با استفاده از لوسیون ها برطرف نشود، نشان دهنده ابتلا به مشکلات… بیشتر »

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت حادثه تروریستی تهران؛

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 20ام خرداد, 1396
بسم الله الرحمن الرحیم حادثه‌ی تروریستی روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل و در مجلس شورای اسلامی، که به شهادت تعدادی از عزیزان روزه‌دار و زخمی شدن جمع بیشتری انجامید، نشانه‌ی آشکاری است از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف… بیشتر »

سه برکت نماز شب

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 20ام خرداد, 1396
  عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ ع قَالَ قِيَامُ اللَّيْلِ مَصَحَّةٌ لِلْبَدَنِ وَ رِضَاءُ الرَّبِّ وَ تَمَسُّكٌ بِأَخْلَاقِ النَّبِيِّينَ وَ تَعَرُّضٌ لِرَحْمَةِ اللَّهِ تَعَالَی از امير مؤمنان على عليه السّلام روايت شده است كه فرمودند: نماز شب، بدن… بیشتر »

میوه بستان زهرا، نور چشم مصطفی علیهم السلام

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 20ام خرداد, 1396
رسول خدا(صلی الله علیه و آله )را به غذایی دعوت کرده بودند و ما در خدمت آن بزرگوار برای صرف غذا می رفتیم که ناگاه حسن را دیدیم که در کوچه بازی می کرد، رسول خدا(صلی الله علیه و آله)که او را دید در جلوی مردم دوید و دست خود را گشود تا آن کودک را بگیرد و… بیشتر »

کوچک‌تر از آنند که بر اراده ملت تأثیر بگذارند

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 18ام خرداد, 1396
واکنش رهبر معظم انقلاب به حوادث تروریستی تهران در دیدار با دانشجویان … .ایشان، نسل گسترده و تربیت‌‌شده‌ی علاقه‌مند به اسلام و انقلاب را مانع غربی شدن فرهنگ کشور خواندند و خاطرنشان کردند: این نسل روز بروز گسترش و عمق بیشتری خواهد یافت و سخنان عمیق… بیشتر »

خداوند بعد از هر افطار به روزه دار چه می گوید

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 18ام خرداد, 1396
    قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ (ع) مَنْ صَامَ يَوْماً فِي الْحَرِّ فَأَصَابَهُ ظَمَأٌ وَكَّلَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ بِهِ أَلْفَ مَلَكٍ يَمْسَحُونَ وَجْهَهُ وَ يُبَشِّرُونَهُ حَتَّى إِذَا أَفْطَرَ قَالَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ مَا أَطْيَبَ رِيحَكَ وَ… بیشتر »

مروری بر موانع استجابت دعا

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 17ام خرداد, 1396
مروری بر موانع استجابت دعا در باب دعا موانعي داريم كه ‎ موجب مي‏شود دعا مستجاب نشود ،مثل گناه، ظلم، كمك كردن به ظالم، نافرماني از پدر و مادر، قطع رحم، (نعوذبالله!) عمل زنا، شراب‎خواري، ترك امر به معروف و نهي از منكر و… كه اين‎ها موجب مي‏شود داعي… بیشتر »

پنج سفارش امیرمومنان علیه السلام به مومنین

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 16ام خرداد, 1396
قَالَ امیرالمؤمنین ع أُوصِيكُمْ بِخَمْسٍ لَوْ ضَرَبْتُمْ إِلَيْهَا آبَاطَ الْإِبِلِ لَكَانَتْ لِذَلِكَ أَهْلًا لَا يَرْجُوَنَّ أَحَدٌ مِنْكُمْ إِلَّا رَبَّهُ وَ لَا يَخَافَنَّ إِلَّا ذَنْبَهُ وَ لَا يَسْتَحِيَنَّ أَحَدٌ مِنْكُمْ إِذَا سُئِلَ عَمَّا لَا… بیشتر »

شعر مولوی در بوته نقد امام خمینی(رحمة الله علیه)

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 16ام خرداد, 1396
  مشنو از نی چون حکایت می کند                    بشنو از دل چون روایت می کند مشنو از نی، نی نوای بینواست                      بشنو از دل، دل حریم کبریاست نی چو سوزد تلّ خاکستر شود                      دل چو سوزد خانـۀ دلـبر شود نی زِ خود هرگز ندارد شور… بیشتر »

صلی الله علیک یا خدیجة الکبری یا ام المومنین

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 11ام خرداد, 1396
مقام معظم رهبری دامت برکاته: حضرت خدیجه (سلام‌الله‌علیها) حقیقتا مظلوم هستند، زیرا شرف همسری پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله) درباره ایشان دارای ارزش مضاعف است.دیگران مشرف به شرف همسری پیامبر گرامی‌اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) شدند، اما رنج‌هایی که پیامبر اکرم… بیشتر »

این عصر را باید عصر امام خمینی ره نامید.

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 11ام خرداد, 1396
مقام معظم رهبری دامت برکاته: ارتحال رهبر كبير انقلاب حضرت آيت الله العظمي امام خميني قدس الله نفسه الزكيه حقاً ضايعه اي جبران ناپذير و صدمه اي بزرگ بود. تسليت اين حادثه بزرگ را بيش از همه بايد به همه شما ،فضلا و طلاب جوان و فرزندان محبوب حضرت امام گفت و… بیشتر »

مرحوم دولابی: طلبه‌ها خیلی ناقلا هستند !!!

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 10ام خرداد, 1396
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: در قم دوست طلبه‌ای دارم. می‌گفت یک شب حرم حضرت معصومه(ع) رفته بودم. دیدم جوانی بعد از زیارت نشسته است و می‌خواهند در را ببندند. پرسیدم چرا اینجا نشسته‌ای. گفت جایی ندارم بروم. گفتم بیا منزل ما برویم گفت بسم‌الله… بیشتر »

کسی که به خاطر ضعف جسمانی توانایی روزه گرفتن ندارد، چه حکمی دارد؟

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 10ام خرداد, 1396
  رهبر معظم انقلاب: سؤال: من بر اثر ضعف جسمانی از ابتدای سن بلوغ تا دوازده سالگی روزه نگرفته‎ام، در حال حاضر چه تکلیفی دارم؟ پاسخ: واجب است روزه‎هایی را که در ماه مبارک رمضان نگرفته‎اید با اینکه به سن تکلیف رسیده بودید قضا کنید و اگر افطار روزه ماه… بیشتر »

آن‌چه باید درباره بیماری تب کریمه بدانید

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 10ام خرداد, 1396
  سخنگوی وزارت بهداشت گفت: «مردم باید از گوشت‌هایی که از مراکز معتبر و مورد تأیید دامپزشکی تهیه می‌شود استفاده و از خرید گوشت ذبح مستقیم خودداری کنند.» «این بیماری از طریق گزش کنه و آلودگی از طریق لاشه خونی منتقل می‌شود و در شرایط بیمارستانی نیز ممکن… بیشتر »

با فضیلت ترین عمل در ماه رمضان

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 9ام خرداد, 1396

مردم بحرین با حضور نظامی آمریکا در کشور خود مخالفند

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 8ام خرداد, 1396
مردم غیور بحرین بدانند وعده پیروزی نزدیک است بیشتر »

اثر دعا و استغفار در ماه مبارک رمضان

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 8ام خرداد, 1396

تحلیل آقای قرائتی در مورد سند 2030

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 8ام خرداد, 1396
  حذف موضوعات مذهبی از کتاب های درسی زمینه ساز نفوذ دشمن است خداوند هرگز اجازه نمی‌دهد کفار راه نفوذ به مسلمانان داشته باشند، اظهار داشت: عربستان سعودی از آمریکا اسحله می خرد، مشکل خرید اسلحه نیست، مشکل جایی است که با خرید آن سلاح کارشناس و سرباز نظامی… بیشتر »

روزه در آئينة احاديث

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 8ام خرداد, 1396
1- رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم ) فرمود :« لكلّ شيء زكاة وزكاة الابدان الصيام »براي هر چيزي زكاتي است وزكات بدنها روزه است ( الكافي ، ج 4 ص 62 ) 2- رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم ) فرمود :« الصوم جَُنَّة من النار »روزه سپر آتش ِ (جهنم ) است (… بیشتر »

رمضان اسم من اسماء الله عز و جل

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 8ام خرداد, 1396
امام باقر عليه السلام فرمود: نگوئيد اين است رمضان، و نگوئيد رمضان رفت و يا آمد، زيرا رمضان نامى از اسماء الله است كه نمى‏رود و نمى‏آيد كه شى‏ء زائل و نابود شدنى مى‏رود و مى‏آيد، بلكه بگوئيد ماه رمضان، پس ماه را اضافه كنيد در تلفظ به اسم، كه اسم اسم الله… بیشتر »

مرحوم ملا عباس تربتی برای تبلیغ به کجا می‌رفت!؟

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 7ام خرداد, 1396
آیه: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید: الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لایَخْشَوْنَ أَحَداً إِلاَّ اللّهَ وَ کَفى بِاللّهِ حَسِیباً / احزاب۳۹ (این سنّت خداست در حق) آنان که تبلیغ رسالت خدا کنند و از خدا می‌ترسند و از هیچ‌کس جز… بیشتر »

برگزاری آزمون داوری مسابقات قرآن کریم- مدارس علمیه استان لرستان

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 7ام خرداد, 1396
با حول و قوه الهی و عنایات حضرت حجت عج الله تعالی فرجه الشریف آزمون داوری مسابقات قرآن کریم با هدف تربیت داور مسابقات صوت و لحن مورخ 5/3 96 در مدرسه معصومیه سلام الله علیها خرم آباد برگزار کردید. در آزمون کتبی و شفاهی داوری مسابقات قرآن کریم  15 نفر از… بیشتر »

هنگام میهمانی کجا بنشینیم؟

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 7ام خرداد, 1396
  قال الباقر علیه‌السلام: اذا دَخَلَ اَحَدُكُمْ عَلى اَخيهِ فى رَحْلِهِ فَلْيَقْعُدْ حَيْثُ يَأمُـرُهُ صاحِب ُالرَّحْلِ فَاِنَّ صاحِبَ  الرَّحْلِ اَعْرَفُ بِعَوْرَةِ بَيْتِهِ مِنَ الدّاخِلِ عَلَيْهِ  حضرت امام باقر علیه‌السلام فرمودند: هرگاه يكى از شما… بیشتر »

سه خصلت کمرشکن!

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 7ام خرداد, 1396

عملی برتر از روزه داری

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 6ام خرداد, 1396
  عَنْ أَبِي الْحَسَنِ مُوسَى ع قَالَ: فِطْرُكَ أَخَاكَ الصَّائِمَ أَفْضَلُ مِنْ صِيَامِكَ. از امام موسی کاظم علیه السلام روایت شده فرمودند: افطاری دادن به برادر روزه دارت از روزه داری تو برتر است. (کافی، ج4، ص68). بیشتر »

روزه، تمرین کسب تقواست.

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 6ام خرداد, 1396
  ریاضت شرعی؛  روزه، تمرین کسب تقواست.  ماه رمضان فرصت خوبی برای خودسازی است.   تبلیغ دین به ماه رمضان محدود نشود .  هدف از روزه، تقوای الهی است . بیشتر »

مــاه بــیــدار بــاش وجــدان است

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 6ام خرداد, 1396
رمضان شهر عشق و عرفان است . . . رمضان بحر فیض و احسان است رمــضــــان، مــاه عــتــرت و قــرآن . . . گــــاه تــــجدید عهد و پیمان است   رمــضــان امــتــــداد جــــاده نــــور . . . در گذرگاه هــر مــــسلمــان است رمــضــان چــلچــراغ نـــور افـشان . .… بیشتر »

سلامم بر ماه عرفان و مه سبحان

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 6ام خرداد, 1396
بسمه تعالی شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شهر الله الاکبر، ماه بندگی و عبادت تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان، خیر و برکت و قبولی طاعات وعبادات را برای خدمت گزاران نظام مقدس اسلامی مسئلت می نماییم.    مقام معظم رهبری… بیشتر »