« نياز مومن ...چه كساني نزد خداوند حقيرند؟ »

بانوي طلبه محجبه بيرجندي نفر پنجم پارالمپيك آسیا

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 27ام تیر, 1397

بدون چادر گویی چیزی از من کم است

عضو تیم ملی بدمینتون  با بیان این که چادر و داشتن حجاب نه تنها باعث محدودیت برای یک بانوی ورزشکار نمی شود، بلکه در خیلی از موارد به او کمک هم می کنند، گفت: من به چادر عادت دارم و احساس می کنم بدون چادر چیزی از من کم است.

ناصری پور افزود: اوایل که به مسابقات می رفتم، وقتی برگشتم یک جوی شد که احساس کردم شاید من نباید می رفتم، لذا خیلی متزلزل شدم، چراکه یک بازخورد بدی از سمت خیلی از افراد بر روی من بود و می گفتند نباید می رفتی و لذا من رفتم تحقیق کردم و از نظر مرجع تقلید من که مقام معظم رهبری هستند موضوع را بررسی کردم.

این بانوی طلبه ورزشکار یادآور شد: یک کتاب از ایشان در مورد ورزش بانوان خواندم و خیلی تشویق شدم و انگار ایشان از زبان من حرف می زدند، لذا فهمیدم که تاثیری که یک خانم محجبه در ورزش دارد، چندین برابر بیشتر است.

نگاه داوران و مربیان خارجی

این طلبه جوان افزود: سعی کردم که در آنجا با اخلاق و رفتار خوب خودم، نشان دهم یک بانوی مومن و محجبه آن طور که غربی ها می گویند، افسرده و بداخلاق نیست و این شیطنت دشمن برای ضربه زدن به حجاب زن مسلمان است و نشان دادم که زن محجبه خوش اخلاق و خوش رفتار است.

وی اظهارداشت:  حجاب باعث آرامش افراد می شود، کسانی که بدحجاب هستند، اگر دوست ندارند کسی به آنها بی احترامی کند و نگاه های مختلف نسبت به آنها وجود داشته باشد، نباید با پوشش نامناسب در جامعه ظاهر شوند.

چرا غرب روی خانواده و حجاب زنان ایرانی کار می کند؟

این طلبه جوان با بیان این که امروز دشمن به این نتیجه رسیده که تنها راه ضربه زدن به ایران اسلامی، ترویج بی حیایی و گرفتن غیرت از مردان است، گفت: می خواهند بی حجابی را ترویج دهند، تا بی بند و باری به وجود آید و غیرت مرد را بگیرند، چراکه اگر غیرت مرد را بگیرند، جامعه نمی تواند سرپا بایستد.

وی متذکر شد: هر کسی خودش باید حجاب خود را رعایت کند، جامعه به سمت بدحجابی پیش می رود، هر کسی در اطرافیان خود از نظر اخلاقی و رفتاری تاثیرگذارباشد می تواند تاثیر بگذارد.

ناصری پور گفت: در برخی موارد مشاهده می شود مادر چادر بر سردارد، اما بر روی حجاب دختر خود تاکید ندارد، این امر باعث می شود تا دختر در آینده آن طور که باید بر روی حجاب خود مقید نباشد.

وی ادامه داد: دشمن با تبلیغات ماهواره ای و فضای مجازی آرام آرام به دنبال گرفتن حجاب از سر زن ایرانی است، همان طور که می بینیم اول انقلاب خانم ها مانتوهای بلند می پوشیدند، اما هر روز شاهد کوتاه تر شدن مانتوها و عوض شدن مدها و حرکت به سمت بدحجابی هستیم.

http://hawzahnews.com


فرم در حال بارگذاری ...