موضوع: "خبری"

برگزاري يادواره مجازي شهداي لرستاني

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 30ام تیر, 1399

“برگزاري يادواره مجازي شهداي لرستاني در حوزه هاي علميه خواهران استان لرستان”

از انجايي ڪہ مقام معظم رهبري يكي از راههاي دفع بلا و گرفتاري را توكل به باريتعالي و توسل به اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام مي دانند و فرمودند : بنده به دعای برخاسته از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلاهای بزرگ بسیار امیدوارم، چرا که توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبی مکرم اسلام و ائمه بزرگوار می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

حوزات علميه خواهران استان لرستان جهت عمل به منويات مقام معظم رهبري طرح قرائت زيارت عاشورا مجازي را از تاريخ 24 تير ماه با هدف توسل به سيد و سالار شهيدان و بزرگداشت نام و ياد شهداي ايران زمين جهت دفع بلا و گرفتاري آغاز نموده است.

اين طرح در فضاي مجازي و در قالب يادمان شهدا بالاخص شهداي والا مقام استان شهيد پرور لرستان با انعكاس تصاوير شهداء، بخشي از وصيت نامه و زندگي نامه ايشان به صورت روزانه و به نيت يكي از شهداي معزز در حال اجرا مي باشد.
ان شاء اللہ كه فرج و رفع گرفتاری از جوامع اسلامی و انسانی شود.

نیاز مبرم به ایجاد شبکه تربیتی در کنار شبکه آموزشی شاد

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 9ام تیر, 1399

«نیاز مبرم به ایجاد شبکه تربیتی در کنار شبکه آموزشی شاد برای دانش آموزان»

 

در گزارش خبرگزاری حوزه لرستان، معاون فرهنگی لرستان در گفتگو با خبرگزاری حوزه بیان کرد:
در اولین نشست هیأت اندیشه ورز و کمیته همکاری آموزش و پرورش با حوزه، عزیزی به ایجاد شبکه یا کانال تربیتی در کنار شبکه آموزشی شاد اشاره نمود.
ایشان افزود: با توجه به شرایط موجود و احتمال ادامه وضعیت آموزش های غیر حضوری و همچنین لزوم استفاده از گوشی های هوشمند برای دانش آموزان، ضرورت دارد طلاب و مبلغین طرح امین از طریق شبکه تربیتی با دانش آموزان ارتباط برقرار و نسبت به مسائل مبتلابه ایشان پاسخگو باشند.

معاون فرهنگی لرستان در ادامه نسبت به بررسی مشکلات جذب طلاب در مدارس، مسائل مربوط به مبلغین طرح امین و اهمیت بهره مندی آموزش و پرورش از ظرفیت عظیم حوزات علمیه، به مباحثی اشاره نمودند.
ایشان در پایان افزود: انسان سازی و اهداف تربیتی از جمله اهداف مشترک حوزه و آموزش و پرورش می باشد که جهت نیل به این اهداف؛ به کادر، معلمان و مربیان خودساخته و دغدغه مند نیاز است تا دانش آموزانی توانمند، متفکر و با قدرت تصمیم‌گیری در مواقع بحرانی، تربیت و پرورش گردند.

مبارزه با فسادجدی گرفته شود / بخش مهمی از ثواب کارها و فعالیت ها متعلق به همسران شما است

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 30ام فروردین, 1397

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، دستگاههای اطلاعاتی کشور را به همکاری، هم‌افزایی و رقابت حرفه ای توصیه کردند.
ایشان همچنین به موضوع «مبارزه با فساد» اشاره کردند و گفتند: باید موضوع مبارزه با فساد بسیار جدی گرفته و با شریان‌های اصلی آن مقابله شود، زیرا فساد موجب انهزام و شکسته شدن روحی و روانی افراد و جامعه می شود.
رهبر انقلاب اسلامی، فساد را در بسیاری از موارد ناشی از روحیه زیاده‌طلبی و اشرافی‌گری و تجمل‌پرستی دانستند و خاطرنشان کردند: اینکه امام بزرگوار بارها بر حفظ زیّ طلبگی و داشتن زندگی ساده و معمولی مسئولان تأکید داشتند، به همین علت بود.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: مسئولان در نظام اسلامی نمی‌توانند این تصور را داشته باشند که چون مسئولان در کشورهای دیگر از امکانات گوناگون برخوردارند، پس در نظام اسلامی نیز چنین مواردی مباح است.
ایشان تأکید کردند: در جمهوری اسلامی ما با نام اسلام به‌دنبال حکومت پیامبر اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع) هستیم، بنابراین باید با روحیه اشرافی گری و شهوترانی به شدت مقابله شود.
حضرت آیت الله خامنه ای در پایان سخنانشان خطاب به کارکنان وزارت اطلاعات گفتند: سلام من را به آحاد مجموعه وزارت در سراسر کشور و به خانواده های خود برسانید و بدانید که بخش مهمی از ثواب کارها و فعالیت ها متعلق به همسران شما است زیرا این کارها و فعالیت ها نتیجه همکاری و تحمل زحمات از سوی آنان است./ حوزه

شهادت خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حلب

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 23ام آبان, 1395

آقا محسن شهادتت مبارک

کعبه معظمه و مسجد الحرام ملک شخصی آل سعود نیست

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 17ام شهریور, 1395

ممانعت سعودی ها از حضور ایرانی ها در حج سیاسی است

… .حضرت آیت الله مکارم شیرازی  با انتقاد شدید از سیاسی کاری دولت  سعودی در امور حج گفتند:  امسال هیچ مساله ای جز مساله سیاسی مانع حج ایرانی ها نشد، چرا که  آنها در عراق، یمن و سوریه شکست خوردند، می خواهند انتقام آن را در حج  بگیرند، شرایطی می گذارند که ما نمی توانیم آن شرایط را قبول کنیم.

ایشان  خطاب به مقامات سعودی تاکید کردند: مگر حرمین شرفین، کعبه، مکه و مدینه ملک شخصی شما است که این گونه رفتار می کنید؟  مگر پیامبر اسلام(ص) متعلق به شماست؟این اماکن مقدسه متعلق به عموم مسلمانان است چرا اینگونه رفتار می کنید… .؟

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان از انجام مطالعاتی در زمینه مدیریت حرمین شریفین خبر دادند و گفتند: در این زمینه مطالعاتی انجام شده و اساسنامه ای نیز در حال تکمیل و درصدد ارائه به علما و اندیشمندان جهان اسلام است تا ان شاءالله این وضع نابسامان سامان پیدا کند.

این مرجع تقلید در ادامه به تبیین اهمیت تهذیب نفس و یادآوری مرگ و عالم آخرت پرداختند و با اشاره به حدیثی از سفارشات جبرئیل(ع) به پیامبر اسلام(ص) گفتند: جَآء جَبْرَئِيلُ علیه السلام إلَی‌ النَّبِيِّ صَلَّی اللَهُ عَلَيْهِ وَ ءَالِهِ وَسَلَّمَ فَقَالَ: يَا مُحَمَّدُ عِشْ مَا شِئْتَ فَإنَّكَ مَيِّتُ! وَ أَحْبِبْ مَنْ شِئْتِ فَإنَّكَ مُفَارِقُهُ! وَاعْمَلْ مَا شِئْتَ فَإنَّكَ مَجْزِيُّ بِهِ! وَاعْلَمْ أَنَّ شَرَفَ الْمُؤْمِنِ قِيَامُهُ بِالْلَيْلِ، وَ عِزَّهُ اسْتَغْنآئُهُ عَنِ الناس.

معظم له در توضیح این حدیث که درجلد هفدهم بحارالانوار آمده است گفتند: متاسفانه امروزه مسائل اخلاقی و دینی در معرض خطر است، رسانه های فاسد و مفسد، فضاهای مجازی منجلاب مانند، جوانان را آلوده می کنند؛ در چنین شرایطی باید هم خودمان مراقب باشیم و هم به دیگران هشدار دهیم. ((حوزه))

 

 

 

رهبر جدید طالبان مذاکرات صلح را رد کرد

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 6ام خرداد, 1395

رهبر جدید طالبان «هبت‌الله آخندزاده»با رد مذاکرات صلح گفت:

مسلمان واقعی توسط آمریکا و دولت افغانستان گمراه نمی‌شود و جهاد علیه کفار ادامه خواهد داشت.

عقاید طالبان

ا

اندیشه و ایده متحجرانه ای طالبان شباهت نزدیک با افکار وعقاید وهابیت دارد:
1- سینما و تاتر ها را تعطیل کردند .
2- زنان حق حضور در عرصه های اجتماعی را نداشتندوکار کردن شان در خارج از خانه ممنوع و در نتیجه اکثر اعضای بیمارستان ها از کار بر کنار شدند .
3- طبقه نسوان حق تحصیل کردن نداشتند ومدارس دخترانه را به طور کلی تعطیل نمودند .
4- مجرمین را بدون تشکیل داد گاه مجازات وبعضا مانند گوسفند سر می بریدند .
5- طالبان ، شیعیان را کافر و کشتن آنها را جایز اعلام کردند .
6- استفاده از کت و شلوار را جایز نمی دانستند .
7- تراشیدن صورت را بدعت در دین می دانستند و حتی کوتاه کردن آن را مجازات می کردند.
8- عکس برداری و تصویر برداری را ممنوع می دانستند .
9- هنگام نماز مردم را با شلاق به سوی مسجد هدایت می کردند به اعتقاد آنان مهم این بود که صف های نماز تشکیل شود چه نماز گزار وضو داشته باشد یا نداشته باشد .
10- یکی از اقدام های امر معروف و نهی از منکر طالبان تراشیدن سر مردان بویژه جوانان بود و بلند بودن روی سر را از مظاهر فساد و بی بندوباری می دانستند .
11- بیش از حد و فراتر از حد شرعی در مورد حجاب سخت گیری می کردند .
12- تخریب و تحریم وسایل مانند : تلویزیون ضبط صوت ، نوار ، مجله ، آلات بازی.
13- به کنیزی گرفتن مادران و دختران و به غلامی گرفتن مردان./ راسخون




آیت الله جنتی خار چشم انگلیس

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 5ام خرداد, 1395

وظیفه مجلس خبرگان صیانت از جایگاه ولایت‌فقیه است

آیت‌الله جنتی ضمن تشکر مجدد ازاعضای مجلس خبرگان رهبری که به وی اعتماد کردندو او را به عنوان رئیس خبرگان رهبری برگزیدند،‌ از وظایف و مسئولیت های خطیر مجلس خبرگان رهبری در قبال رهبری و ولایت فقیه سخن گفت و تاکید کرد: تقویت بنیان ولایت فقیه از وظایف خبرگان است .

ایشان اظهار داشتند: پاسخگویی به شبهاتی که از سوی دشمنان و برخی معاندان داخلی علیه ولایت فقیه در جامعه مطرح می‌شود از دیگر مسئولیت‌های مجلس خبرگان رهبری است./ خبر گزاری بسیج 


ترس دشمن از اسلام مقتدر و شجاع

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 30ام اردیبهشت, 1395

آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شرکت کنندگان در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، ایمان به خدا و کفر به طاغوت را مبنای اصلی و واقعی اقتدار دانستند و با تاکید بر اینکه امریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است، گفتند: امروز مهمترین وظیفه علما، روشنفکران و نخبگان، «روشنگری» و «جهاد تبیینی» در قبال فریبکاری های طواغیت است و امت اسلامی نیز باید فریب وعده های قدرتها را نخورد و از تهدیدهای آنها هم نهراسد.
رهبر انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان و دست اندرکاران این مسابقات، قرآن را محور «وحدت امت اسلامی» خواندند و افزودند: در شرایطی که سیاست های استکبار بر ایجاد اختلاف و درگیری میان مسلمانان است، امت اسلامی باید با تمسک به این نعمت بزرگ الهی در مسیر وحدت و انسجام حرکت کند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای یکی از برکات جلسات قرآنی را انسِ قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان با قرآن برشمردند و خاطر نشان کردند: امت اسلامی، امروز بیش از هرزمان دیگر نیازمند تعالیم و مفاهیم و معارف قرآن است زیرا واقعیات زندگی مسلمانان، فاصله زیادی با قرآن دارد.
ایشان با اشاره به تلاش گسترده قدرتهای طاغوتی برای ضربه زدن به اسلام و امت اسلامی، گفتند: آنها می دانند که اگر مسلمانان قدرت داشته باشند و صدای آنان رسا و بلند باشد، قادر به ظلم به ملتها نیستند و موضوع فلسطین به‌عنوان غصب یک کشور اسلامی به فراموشی سپرده نخواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی، رمز غلبه بر این توطئه ها را تمسک به قرآن و بدست آوردن مبانی اصلی قدرت دانستند و افزودند: قدرت واقعی در «ایمان و پایداری» و «کفر به طاغوت» است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اظهار تاسف از تمسک برخی کشورهای اسلامی به طاغوت به جای تمسک به خدا، تاکید کردند: کشورهایی که در منطقه، مجری سیاستهای امریکا هستند، در واقع به امت اسلامی خیانت و زمینه نفوذ امریکا را فراهم می کنند.
ایشان، ایمان و پایداری ملت ایران و ایستادگی آنان در مقابل زیاده خواهی های امریکا را عامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانستند و تاکید کردند: علت هراس قدرتها از ملت ایران و انواع توطئه ها برضد این ملت، اقتدار بر مبنای اسلام، است و دشمن از «اسلام مقتدر» و «اسلام شجاع» می‌ترسد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مواضع و عملکرد صادقانه جمهوری اسلامی ایران، عامل اصلی تاثیرگذاری ایران در میان مسلمانان و یکی دیگر از عوامل اقتدار نظام اسلامی است، خاطر نشان کردند: تاکنون نه وعده های طواغیت توانسته ملت ایران را فریب دهد و نه تهدیدهای آنها موجب ترس ملت شده است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای یکی از نیازهای مبرم دنیای اسلام را، فریب نخوردن در قبال وعده های قدرتها و نهراسیدن از تهدیدهای آنها دانستند و افزودند: امروز مهمترین وظیفه همه در امت اسلامی به‌ویژه علما، روشنفکران و تحصیل‌کردگان کشورهای اسلامی، مبارزه برای روشنگری و جهاد تبیینی درباره حقایق دنیای اسلام است… ./خبرگزاری حوزه 

هراس اسلام آمریکایی و اسلام متحجر از اسلام ناب

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 16ام اردیبهشت, 1395

حضرت آیت الله خامنه ای ضمن تبریک مبعث پیامبرگرامی اسلام(ص) به امت اسلامی و ملت بزرگ ایران، با استناد به آیات قرآن، به تبیین مفهوم عمیق بعثت پرداختند و گفتند: مبعث، عید برانگیختگی و روز رجوع به فطرت الهی و زندگی همراه با «عقلانیت، آزادگی، عدالت و بندگی خدا» است و وظیفه پیامبران الهی هدایت انسانها به‌سوی این فطرت پاک و اندیشه‌ورزی در چارچوب دستورات خداوند متعال و توحید است.
ایشان با اشاره به نیاز همیشگی بشریت به تعالیم بعثت، جریان جاهلیت را جبهه مقابل بعثت برشمردند و افزودند: جریان جاهلیت متعلق به دوران پیامبر(ص) نیست بلکه جبهه ای استمرار یافته در مقابل اندیشه ورزی هدایت شده بوسیله پیامبران است که امروز نیز با استفاده از علم و فناوری و در شاکله ای جدید، ظهور یافته است.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه شهوت، غضب و نفسانیات، شاخصه های اصلی جریان جاهلیت است، خاطرنشان کردند: نتیجه عملکرد جبهه جاهلیت همواره رنج، محنت و تحقیر بشریت و کشتار میلیونها انسان و غارت منابع ملتها و فساد بوده که نمونه بارز آن دو جنگ بین الملل است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به بروز دو جریان جاهلیت و بعثت در سطوح فردی، اجتماعی و بین المللی، گفتند: اگر در سطح بین المللی رفتار قدرتمندان در چارچوب خردِ هدایت شده به‌وسیله پیامبران باشد، دنیا به یک گونه خواهد بود و اگر رفتار آنها در چارچوب نفسانیات، قدرت طلبی و فتنه انگیزی باشد، دنیا به گونه دیگری خواهد بود.
ایشان لگدمال شدن ملتها در زیر چکمه استعمار را یکی دیگر از نمونه های بارز عملکرد جریان جاهلیت دانستند و با اشاره به تاراج منابع و به‌خاک سیاه نشستن هند بر اثر دهها سال استعمار انگلیس، خاطرنشان کردند: جنگها و فتنه هایی که امروز در منطقه غرب آسیا در جریان است نیز نتیجه عملکرد جبهه جاهلیت و شیطان است.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جریان صهیونیستی حاکم بر جهان، نمونه بارز سیستم‌سازی شیطانها است، گفتند: وضعیت کنونی دنیا نتیجه حاکمیت شبکه وسیع سرمایه‌داران صهیونیست است که حتی بر دولتی همانند امریکا غلبه و نفوذ دارد و به قدرت رسیدن جریان ها و احزاب منوط به پیروی و تبعیت از این جریان صهیونیستی است.
حضرت آیت الله خامنه ای ریشه اصلی حرکت های عظیم امت اسلامی و ایران و همچنین بیداری اسلامی را مقابله با حاکمیت جریان فاسد صهیونیستی دانستند و افزودند: بر همین اساس، امروز «اسلام ستیزی، ایران ستیزی و شیعه ستیزی» از سیاستهای قطعی امریکا و دولتهای وابسته به آن است.
ایشان، هوشیاری و بیداری ملت ایران و ملتهای اسلامی در مقابل حرکت فسادگرانه قدرتها را عامل اصلی عصبانیت آنها برشمردند و خاطرنشان کردند: به همین علت است که ایران به‌دلیل مخالفت با سیاستهای امریکا در منطقه، تهدید به تحریم می شود زیرا آنها جمهوری اسلامی را مانع سیاستهای فزون‌طلبانه خود در منطقه می دانند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه نتیجه حاکمیت جبهه جاهلیت و قدرتهای شیطانی، «طغیان و طاغوت» است، گفتند: جریان جاهلیت و طاغوت با بمب اتم موجب مرگ صدها هزار انسان در هیروشیما می شود اما بعد از گذشت سالهای متمادی، همچنان حاضر به عذرخواهی نیست و زیرساختهای عراق و افغانستان و کشورهای دیگر را نابود می کنند ولی به روی خود نمی آورند.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازگر جنگ و حرکت نظامی علیه هیچ کشوری نبوده است اما مواضع خود را با صدای بلند اعلام کرده و اعلام خواهد کرد.
ایشان با اشاره به تعابیر امام بزرگوار(ره) که «اسلام متحجر» را در کنار «اسلام امریکایی» قرار دادند و این دو اسلام را در مقابل «اسلام ناب» دانستند، افزودند: گروههای فاسد و مفسدی که امروز به نام اسلام بدترین و فجیع ترین جنایت ها را انجام می دهند، مورد حمایت و پشتیبانی قدرتهای غربی هستند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: غربی‌ها به ظاهر ائتلاف ضد داعش تشکیل داده اند اما در واقع حامی این جریان هستند و در چارچوب اسلام ستیزی، در تبلیغات خود از آنها به عنوان «دولت اسلامی» نام می برند تا وجهه اسلام را تخریب کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به گسترش حرکت اسلامی، با وجود اسلام ستیزی جریان جاهلیت خاطرنشان کردند: حرکت اسلامی که با تشکیل نظام اسلامی در ایران قوی تر و عمیق تر شده است، به حرکت خود ادامه خواهد داد و قطعاً پیروز خواهد شد.
ایشان با تأکید بر لزوم توکل بر خداوند و نهراسیدن از توطئه ها و تهدیدهای قدرتها گفتند: امروز همه امت اسلامی اعم از مردم، نخبگان و مسئولان در قبال حرکت اسلامی و مقابله با جریان جاهلیت وظائفی بر دوش دارند که اگر این وظایف را انجام دهند از اجر و ثواب الهی برخوردار خواهند شد و هرکسی هم که به وظایف خود عمل نکند، حرکت اسلامی متوقف نخواهد شد و به مسیر خود ادامه خواهد داد زیرا نصرت اسلام و مسلمین در نهایت، قطعی است./خبر گزاری حوزه 

بخشی از بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در دیدار معلمان سراسر کشور

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 13ام اردیبهشت, 1395

جانا سخن از زبان ما می گویی…

…رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بدون نفت و فرهنگ مستقل، هنگامی معنا پیدا می کند که هویت مستقل در جامعه شکل بگیرد.
حضرت آیت الله خامنه ای احیای «شاخص های ممتاز و مفاهیم جریان ساز» در دانش آموزان را یکی دیگر از وظایف سنگین معلمان و آموزش و پرورش دانستند و گفتند: ایمان، اندیشه ورزی، مشارکت و همکاری اجتماعی، و اصلاح الگوی مصرف از جمله این شاخص های برجسته است که باید در نسل آینده رشد پیدا کنند.
ایشان با اشاره به مشکلات موجود در کشور درخصوص الگوی مصرف، چند نمونه را بیان کردند و افزودند: مصرف کالاهای خارجی و قاچاق دهها و صدها میلیاردی کالاهای لوکس، نمونه هایی از الگوی مصرف غلط در کشور است که باید اصلاح شوند و یکی از زیرساخت های اصلی برای اصلاح آنها، فرهنگ سازی در نسل جوان است.
رهبر انقلاب اسلامی، «تحمل مخالف» را یکی دیگر از شاخص های برجسته برای نسل آینده برشمردند و گفتند: تحمل مخالف در جامعه نهادینه نشده است زیرا تا فردی مختصر طعنه ای می زند، با مشت به سینه او کوبیده می شود؛ این، یعنی عدم تحمل مخالف.
حضرت آیت الله خامنه ای «ادب و مؤدب بودن» و «تدین و اشرافی بار نیامدن» را از دیگر شاخص های مورد نیاز برای تربیت دانش آموزان دانستند و تاکید کردند: نهادینه کردن این شاخص ها در نسل آینده و فرهنگ سازی درباره آنها از وظایف بزرگ معلمان و آموزش و پرورش است.
ایشان با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند این «وظیفه مقدس» را انجام دهد، به نقش بخش ها و دستگاههای مختلف اشاره کردند و افزودند: معاونت پرورشی آموزش و پرورش از جمله بخشهایی است که در این زمینه نقش تأثیرگذار و وظیفه سنگینی دارد و باید با اقدامات پرتلاش، هدفمند، هوشمند و سالم از لحاظ اعتقادی، سیاسی و اخلاقی در این مسیر گام بردارد و هرگونه کوتاهی در این زمینه ضربه به آموزش و پرورش و نسل آینده خواهد بود./خبرگزاری حوزه