« این سه ویژگی در انسان، خیال شیطان را راحت می کند!!!!!!!درمان زخم زبان تغییر فکر است »

آیین افتتاح کانون خادمان رضوی

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 29ام مرداد, 1396

برگزاری آیین افتتاح کانون خادمان رضوی مدارس علمیه استان لرستان- مرداد96

 

با استعانت خداوند متعال و عنایت اهل بیت علیهم السلام آیین افتتاح و راه اندازی کانون خادمان رضوی مدارس علمیه استان لرستان مورخ 10 / 5 / 96 با حضور دبیران و مدیران محترم اجرایی کانون برگزار گردید.

این مراسم جهت راه اندازی کانون و تبیین وظایف، با حضور 25 نفر از معاونین محترم فرهنگی و مدیران اجرایی کانون  در مدیریت استان برگزار گردید.

مدیر محترم مدیریت استان حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای موسوی در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک دهه ی کرامت فرمودند : خدا را شاکریم که چنین عنایت و فضلی را شامل حوزه خواهران نموده است . امیدواریم در راه خدمت گزاری آستان  قدس رضوی قدم های شایسته ای برداریم.

ایشان در ادامه فرمودند: اهل بیت علیهم السلام از احوال ما با خبر هستند؛ ما باید محبت اهل بیت علیهم السلام را به نسل نو آموزش دهیم . در مسائل تربیتی و تبلیغی ؛ حب پیامبر وحب اهل بیت علیهم السلام  و حب قرآن در کنار هم چاره ساز و گره گشا می باشند.

ایشان در ادامه در خصوص فایده پذیرش ولایت امام رئوف علیه السلام افزودند؛ پیامبر صلی الله علیه و آله  می فرمایند: کسی که می خواهد فردای قیامت باحالت خنده و روی گشاده خداوند متعال را ملاقات کند ولایت امام رضا علیه السلام را بپذیرد.

ایشان در پایان خادمان محترم رضوی را به مراقبت رفتار و کردار خود ترغیب نمودند و فرمودند :  عملکرد ما به عنوان خادم باعث جذب دیگران به دین می شود.  

 در ادامه مراسم سرکار خانم عزیزی معاون فرهنگی استان افزودند: طبق فرمایش گرانقدر حضرت رضا علیه السلام؛ جهت احیای امر آل الله علیهم السلام باید به فراگیری معارف اسلامی و گسترش آن بپردازیم. ایشان طبق فرمایش مقام معظم رهبری بیان داشتند : احیای تمدن اسلامی در گرو احیای سبک زندگی اسلامی  است.

ایشان در ادامه افزودند: به دلیل دلبستگی مردم به آستان با برکت امام رئوف علیه السلام ، می توان با روشهای خلاقانه و تبلیغ  سبک زندگی رضوی با آسیب ها و تهاجمات فرهنگی غرب مقابله نمود. با توجه به مسائل و آسیب های بومی مربوط به  هر کانون ، باید با جدیت به دنبال ارائه راهکار عملی جهت رفع آسیب و جایگزین نمودن سبک مناسب باشیم. 

معاون فرهنگی استان هدف از برگزاری مراسم در این ایام را ، تیمن و تبرک به نام کریمه اهل بیت و ثامن الحجج علیهما سلام در دهه ی کرامت  و مساعدت و راهنمایی اعضای کانون بیان نمودند.

 ایشان در پایان ضمن معرفی سرکشیک استان و مدیران اجرایی مدارس جهت تعامل و راه اندازی کانال فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی در خانواده ؛ به راهنمایی و تبیین دستور العمل راه اندازی کانون در مدارس و پاسخ به سوالات اعضای کانون پرداختند.

 

 


فرم در حال بارگذاری ...