« دعا کردن در هنگام آسایش موجب استجابت دعا در هنگام سختی است....با این 7 توصیه، در جذب دوست و دفع دشمن موفق خواهید شد... »

اقتدار واقعی را جوشنده از درون ملت و بر پایه استقلال و آزادی است...

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 10ام تیر, 1397

 

رهبر انقلاب اسلامی، اقتدار واقعی را جوشنده از درون ملت و بر پایه استقلال و آزادی دانستند و افزودند: این اقتدار نیست که برخی به بیگانگان پول بدهند و از آنها سلاح بخرند و انبار کنند اما حتی نتوانند از آن سلاحها استفاده کنند، و یا از آن طرف دنیا بیایند در کشوری پایگاه بزنند و خون ملت آن را بمکند تا اقتدار یک خاندان را حفظ کنند؛ اینها نمونه‌های حماقت و ذلت است نه اقتدار.
ایشان با تأکید بر اینکه ملت ایران باید ضمن حفظ و تقویت عناصر قدرت خود از آنها استفاده بهنگام کند، خاطرنشان کردند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مؤلفه های قدرت است که باید از نظر کیفی، روزبروز اعتلاء یابد و از ظرفیت های فراوان آن استفاده شود.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: برخی می گویند چرا در توصیف قدرت ملت ایران مبالغه می کنید، در پاسخ باید گفت، این، مبالغه نیست بلکه عینِ واقعیت است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: بزرگترین دلیل برای اقتدار ملت ایران، این است که یکی از سفاّک‌ترین و بی‌رحم‌ترین قدرتهای دنیا یعنی آمریکا، در چهل سال گذشته از هیچ تلاش و شرارتی برای مقابله با ملت ایران فروگذاری نکرده اما نتوانسته غلطی بکند و در مقابل، ملت ایران پیشرفته‌تر شده است.


فرم در حال بارگذاری ...