« سپاه پاسدار انقلاب استمهدي جان* بهار بدون تو صفايي ندارد ... . »

امدادرساني طلاب خواهر لرستان به آسيب ديدگان سيل اخير

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 20ام فروردین, 1398

لن تنالو البر حتی تنفقوا مما تحبون 

با سلام و  عرض تبريك ميلاد با سعادت سرور جوانان اهل بهشت اباعبدالله الحسين عليه السلام و روز پاسدار و عرض تشکر از هموطنان عزیز بابت همدردی و کمک به مردم سیل زده استان لرستان بالاخص شهرستان پلدختر.

مدارس علميه خواهران استان لرستان نيز همگام با نهادها و ارگانها و مردم ولايت مدار ايران اسلامي در خط مقدم كمك به آسيب ديدگان سيل اخير حضور يافتند.

مدير محترم مديريت  حوزه هاي علميه خواهران استان با حضور در شهرستان پلدختر به بررسي وضعيت و احصاء نيازها اقدام و بواسطه‌ي كمك خيرين آب معدني و ديگر اقلام مورد نياز و كمك هاي نقدي را براي آسيب ديدگان سيل زده ارسال نمودند.


?مدرسه الزهرا سلام الله علیها با گروه های جهادی اعزامی از قم،سمنان و تهران برای دسته بندی و توزیع مواد غذایی،بهداشتی، پوشاک و… در بین سیل زدگان همکاری بی وقفه دارند.


مدرسه الزهراء سلام الله علیها محل اسکان برداران اعزامي و انبار بسته های اهدایی به سیل زدگان می باشد. در خرم آباد نيز مدارس علميه فاطميه، معصوميه و زينبييه  و طلاب مدارس علميه مابقي شهرهاي استان ساعات متمادي در هلال احمر مركز لرستان و شهرهاي سيل زده حضور يافتند و در تسهيل امدادرساني به سيل زدگان كمك نمودند.


فرم در حال بارگذاری ...