« هفتم مهرماه روز جهاد و شهادت گرامی بادافتتاح نمایشگاه دفاع مقدس مدرسه معصومیه با حضور مدیریت حوزه های خواهران استان لرستان »

بازدید مدیریت محترم حوزه های خواهران استان لرستان از مدرسه ریحانة الرسول سلام الله علیها نورآباد

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 7ام مهر, 1395

مدیریت محترم استان لرستان از مدرسه علمیه ریحانة الرسول سلام الله علیها مورخ 6/7/95 بازدید نمودند.

مدیر محترم حوزه های علمیه لرستان ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس و یاد و خاطره ی شهدای هشت سال نبرد علیه باطل، ریشه های دفاع از اسلام و ولایت را تبیین نمودند.

 

ایشان فرمودند: اولین مدافع و شهید راه ولایت و دفاع از حقانیت امامت، حضرت زهرا سلام الله علیها هستند؛ ایشان با تمام وجود در کنار حضرت علی علیه السلام ایستادگی نمودند . شهدای انقلاب اسلامی اعم از زن و مرد به بانوی دو عالم تأسی نمودند و با پیروی از فرمایشات و دستور ولی فقیه زمان خویش، امام خمینی ره، علیه باطل جان فشانی نمودند.

 

ایشان در ادامه فرمودند: انتظار می رود طلاب محترم با تأسی به حضرت زهرا سلام الله علیها و شهدای اسلام در راه دفاع از اسلام و انقلاب پیشتاز و پرچم دار باشند .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه به بیان أهم مسائل آموزشی –پژوهشی و فرهنگی مدارس پرداختند و طلاب را نسبت به ضرورت و اهمیت مباحث مذکور راهنمایی نمودند.

 

سرکارخانم صالحی و سرکارخانم عزیزی معاونین محترم پژوهش فرهنگی نسبت به توضیح مسائل مهم پژوهشی و فرهنگی مطالبی را بیان نمودند و پاسخگوی سوالات طلاب  گرامی بودند.

 

در پایان مدیریت محترم استان با همراهی معاون محترم اداری مالی مدرسه جناب آقای زارعی از زمین مدرسه نورآباد بازدید نمودند و مدیر محترم مدیریت نسبت به تسریع در اجرای پروژه ساخت و ساز ساختمان مدرسه تأکیدات و راهنمایی های لازم را بیان فرمودند.

 


فرم در حال بارگذاری ...