« چه چیزی سبب غم شبانه و ذلت روزانه می شود؟سیاست امروز ..... »

بر گزاری اجلاس مدیران محترم مدارس علمیه استان با همکاران مرکز مدیرت قم

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 19ام تیر, 1396

 

با استعانت خداوند منان و عنایات حضرت حجت عج الله تعالی فرجه الشریف اجلاس مدیران محترم  مدارس علمیه استان لرستان با همکاران مرکز مدیریت قم مورخ 18/ 4/ 96 در مدیریت استان برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای اسماعیل نیا ، حجت الاسلام و المسلمین طاهر، جناب آقای لطیفی، جناب آقای سردبیر، جناب آقای ایزانلو ، سرکار خانم ناصح ، سرکار خانم طباطبایی ،کادر مدیریت استان و مدیران مدارس حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای موسوی مدیر محترم استان گزارش فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته مدیریت استان در سال  95را ارائه نمودند.

در ادامه مدیر کل ارتباطات جناب آقای اسماعیل نیا با اشاره به حدیث گرانقدری از حضرت امیر بیان علیه السلام ، گفتند؛ حضرت علی علیه السلام می فرمایند: چه بسیار است آدم با عزتی که ذلیل می کند او را اخلاقش و چه بسیار است آدم ذلیلی که عزیز می کند او رااخلاقش. ایشان با اشاره به این حدیث فرمودند: ما کارگزاران و مسئولین حوزه باید به این نکته اخلاقی مهم و دقیق توجه و عنایت ویژه ای داشته باشیم.

ایشان هدف از برگزاری این جلسه را ابلاغ عرض خداقوت مدیر محترم حوزه های علمیه خواهران و شناسایی طر ح ها و ابتکارات مدارس در بخش های مختلف و انعکاس آن به مابقی مدارس علمیه جهت بهره برداری بیان کردند.

ایشان در ادامه با یاد شهدا به سخن شهید جهان آرا اشاره نمودند که اگر شهر سقوط کرد دوباره آن را پس میگیریم مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند . جناب آقای اسماعیل نیا گفتند: با توجه به انقلابی بودن حوزه ها و با تو جه به دستور آتش به اختیار بودن نیرو های انقلابی و فرهنگی باید خواب از ما گرفته شود و با تمام قوا در مقابل تهاجمات بی وقفه دشمن ایستادگی کنیم . طرح و برنامه ی بروز ارائه دهیم و در مقابل امپراطوری غرب غفلت نکنیم زیرا اگر عهد و پیمان خود را با خداوند، امام و رهبری فراموش کنیم تلفات سنگینی خواهیم داد. انتم الأعلون ان کنتم مومنین. حق پیروز است به شرط اینکه ایمان داشته باشیم.

 ایشان در پایان چهار نکته اساسی را متذکر شدند: طرح و برنامه داشته باشیم. در مسائل روز فعالیت ما بروز و ظهور داشته باشد. با سپاه و امام جمعه هماهنگ باشیم. حوزه علمیه خواهران به عنوان یک خانواده مسائلش را به صورت خودجوش و درونی حل نماید.

در ادامه این اجلاس هریک از مدیران محترم مدارس علمیه استان گزارش اجمالی از طرح ها و برنامه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و مسائل مربوط به هیأت امناء و به سوالات مسئولین محترم هر بخش  پاسخ لازم را ارئه نمودند.


فرم در حال بارگذاری ...