« اهمیت پژوهش در کلام معصومیناهمیت پژوهش در کلام معصومین »

برگزاری کار گاه تدوین تحقیق پایانی

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 15ام اردیبهشت, 1393

nt> Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA yles DefLockedState="false” DefUnhideWhenUsed="true” DefSemiHidden="true” DefQFormat="false” DefPriority="99″ LatentStyleCount="267″> UnhideWhenUsed="false” QFormat="true” Name="heading 1″ />

"B Nazanin";” lang="FA">

روز پنجشنبه مورخ 28/01/93 در مدرسه علمیه حضرت زهرا علیها السلام کارگاه تدوین تحقیق پایانی جهت آموزش طلاب و اساتید راهنما برگزار گردید.

این کارگاه آموزشی که با حضور اساتید اعزامی( از مرکز مدیریت قم) انجام شد بصورت یک دوره ی دو روزه برای 26 نفر از طلاب و 8 نفر از اساتید راهنما برگزار شد که در آن استاد مربوطه روش تدوین تحقیق پایانی و طرح نامه را به طلاب آموزش داده و به سوالات آنها پاسخ دادند.

و روز جمعه مورخ 29/01/93 کارگاه آموزش تحقیق پایانی برای اساتید راهنما با عنوان روش نگارش تحقیق پایانی برگزار گردید و به سوالات اساتید راهنما در زمینه نوشتن طرح اجمالی و تفصیلی پاسخ داده شد.

سرکار خانم سوری در خصوص فرق عنوان و موضوع پایان نامه و روش انتخاب موضوع، تفاوت اهداف و فواید با ضرورت و اهمیت موضوع روش صحیح نوشتن فرضیه و پیش فرض، سوالات اصلی و فرعی و همچنین نوشتن تعریف و تبیین و پیشینه ی موضوع در طرح تفصیلی توضیحاتی ارائه دادند.

همچنین روش استفاده از نرم افزار جهت منبع یابی و استفاده صحیح از منابع دیجیتالی و روش نوشتن پاورقی و ارجاع بیان گردید.

این کارگاه پژوهشی در روز جمعه ساعت 18 به پایان رسید.

UnhideWhenUsed="false"…" data-path="../../plugins/share_plugin/img/">


فرم در حال بارگذاری ...