« پیروزی دلنواز تو نزدیک استقل للمومنین یغضوا من ابصارهم »

بیانیه ی روز جهانی قدس

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 10ام تیر, 1395

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان لرستان به مناسبت روز جهانی قدس سال 95
حضرت آيت اله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي):مسئله فلسطین، مسئله اول دنیای اسلام است.


روز جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرحهای استکباری می باشد. روز قدس روز بیداری همه ملتهای آزاده ، روز عزای صهیونیزم جهانی است. روزی است که مستضعفین انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیزم بین الملل در به خاک و خون کشیدن انسانها، به ویژه به زنان و کودکان اعلام می دارند
.انقلاب اسلامی ایران محاسبات مستکبران مبنی بر چپاول منابع و تسلط بر جغرافیای مسلمانان را به هم ریخت و خواب بنی اسرائیل از نیل تا فرات را آشفته ساخت، روز قدس که در اندیشه الهی امام(ره) تجلی یافته بود به گفتمان عمومی مسلمانان تبدیل و نوید بخش اجتماع مسلمین بر سر جراحت بزرگ تاریخ شد. نور رسا و توفنده انقلاب اسلامی، هر روز شعاع تیره و تار صهیونیزم را محدود کرده ، تا آنجا پیشرفت که تئوری پردازان تصرف از نیل تا فرات، اکنون برای حفظ وضع موجود به دورِ خود حصارهای آهنین می‌کشند. وطن گرائی فلسطینیان در پرتو انقلاب اسلامی به اسلام گرائی تبدیل، و این چنین گفتمان شهادت طلبی زینت بخش مجاهدین فلسطینی و لبنانی شد.
دولتهای مرتجع عربی منطقه نیز بدانند که با فتنه انگیزی و ایجاد گروهکهای متعدد همچون داعش ، طالبان، القاعده و گروه های تکفیری فقط وضعیت را به ظاهر بحرانی نموده و به زودی شعله آه آوارگان مظلوم، با حرکت های مردمی دامن گیرشان خواهد شد وتومار شوم حاکمیتشان را در هم خواهند پیچید.
ما اساتید،کارکنان وطلاب روزه دار حوزه های علمیه خواهران استان لرستان با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و مراجع اعظام باردیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمانهای انقلاب اسلامی،امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب، خشم و انزجار خود را از استکبار نشان داده و با فریاد های خود لرزه بر دل دشمنان خواهیم انداخت.
بدون تردید، ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال، با توجه به جنایات گروه های اسرائیلی تکفیری و آل سعود در حق مردم مظلوم یمن و سوریه اهمیت مضاعف یافته ، و حضور ما حداقل فریادی در همراهی با مظلومان جهان خواهد بود.

مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان لرستان 


فرم در حال بارگذاری ...