« فطریه بر چه کسانی واجب نیست؟نیک بخت ترین مردم کیست ؟ »

بیانیه مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان لرستان

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 1ام تیر, 1396

قال رسوال الله(ص) : «مَنْ سَمِعَ رَجُلًا يُنَادِي يَا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ»   (کافی ج2 ص164)

 

سالیان متمادی از داغ بزرگ غصب فلسطین می‌گذرد و این جراحت بر قلب امت اسلامی همچنان سنگینی می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی ترکیبی از خشونت‌، ترور، کشتار و ویرانگری را بر این ملت مقاوم تحمیل می‌کند و غربت و مظلومیت آنها در پس خیانتها و حماقت‌های برخی سازشکاران منطقه دوچندان می‌شود.
روز قدس ، روز نماد وحدت و همدلی مسلمانان آزادگان جهان است روزی که در آن فریاد آزادیخواهی  ملت مظلوم فلسطین و طنین‌ نفرت از استکبار جهانی دوباره به گوش خواهد رسید.

روز قدس میراث گرانبهای مرد بزرگی است که افکار بلند او در زمان و مکان خاصی نمی گنجد و برای همیشه تازه و ماندگار است که بیانگر اتصال او به قدرت لایزال الهی است  که وحدت و انسجام امت اسلامی را در مقابل زورگویان جهان  به رخ می کشد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و مبانی دینی  با دفاع از مرزهای اعتقادی از ملت مظلوم فلسطین با تمام توان دفاع می کند و فریاد سازش ناپذیری را تا تحقق حکومت منجی عالم بشریت به رخ ظالمان جهان خواهد کشاند. «وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»

 امسال با توجه به ائتلاف شیطانی، تکفیری – صهیونیستی،  اهمیت گرامیداشت روز قدس دوچندان می باشد و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند .

مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان لرستان در آستانه روز جهانی قدس ،ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی جنایات اشغالگران و حامیان آنها را محکوم کرده و در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نماید با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس موجب دلگرمی و قوت قلب مردم مظلوم فلسطین باشند .

 

مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان لرستان


فرم در حال بارگذاری ...