« علت دشمني با آمريكا چيست؟؟؟؟؟؟حديث گهرباري از شيخ الأئمه رئيس مذهب جعفري »

تقدیر و تشکر از تلاشهای جهادگرانه طلاب،اساتید و کادر مدرسه در سیل اخیر پلدختر

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 9ام تیر, 1398

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای موسوی مدیریت محترم حوزه های علمیه خواهران استان لرستان و جناب آقای پروین معاونت مالی و پشتیبانی در مدرسه الزهراء سلام الله علیها جهت تقدیر و تشکر از تلاشهای جهادگرانه مدیریت، طلاب، اساتید و کادر  محترم مدرسه در سیل اخیر پلدختر حضور یافتند.

ایشان ضمن اشاره به آیه 155 سوره مبارکه بقره ” وَلَنَبْلُوَنَّكُم بِشَيْءٍ مِّنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ ” فرمودند: سیل اخیر دوروی یک سکه بود. یک روی آن مربوط به ابتلا و آزمایش مردم سیل زده و آسیب دیده بود؛ که می بایست بر این مصیبت و ابتلا، صبر نمایند. یک روی دیگر سکه مربوط به افرادی بود که می بایست یاری رسانی و همدلی را به عهده می‌گرفتند. که الحمدلله صبوری مردم آسیب دیده و کمک رسانی به ایشان به خوبی انجام شد.

ایشان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت حوزه الزهرا سلام الله علیها، کادر و طلاب محترم افزودند: در حوادث غیر مترقبه کمک کردن و یاری رسانی به صورت ذاتی اتفاق می افتد اما اینکه در این حادثه غم انگیز،  حوزه خواهران  به عنوان مأمن و پایگاه مهمی مورد اعتماد مردم، مسئولین و نهادها واقع شد؛ بسیار حائز اهمیت است. ایشان در پایان افزودند: در این سیل رویکردها و کمک رسانی ها به سمت حوزه  و روحانیت گرایش پیدا کرد؛ که این امر نشان از اهمیت جایگاه حوزه در نزد مردم دارد. حوزه خواهران جایگاه ویژه خودش را پیدا کرده چرا که در این حادثه هم محل جمع آوری و توزیع کمک ها وهم محل حضور مسئولین کشوری و لشکری بوده است و موجبات جلب اعتماد مردمی را فراهم نموده؛ لذا از تمامی زحمات جهادگرانه و شبانه روزی تک تک شما بزرگواران تقدیر و تشکر به عمل می آید.

 


فرم در حال بارگذاری ...