« با همت موسسه امیر بیان طلاب مدارس علمیه استان لرستان در دوره ی آموزش روایتگری شرکت نمودندامر به معروف و نهی از منکر حرکت حزب الهی »

حضور مدیریت استان لرستان در جلسه تفسیر نماینده ی ولی فقیه در استان حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای میرعمادی

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 29ام مهر, 1395

 

در مدرسه علمیه معصومیه سلام الله علیها با حضور مدیریت محترم استان، اساتید، کادر و طلاب محترم روز دوشنبه مورخ 26/7/95 ،جلسه تفسیر قرآن با حضورحجت الاسلام والمسلمین میر عمادی برگزار گردید. در این جلسه به تفسیر آیه 7 سوره شریفه انبیاء،از سوره های مکی قرآن مجید حول مباحث توحید ،نبوت ومعاد است پرداختند .ویژگیهای انبیاء الهی،شبهات و اشکالات کافران نسبت به پیامبران الهی و پاسخ خداوند به بها نه جویی های معاندان ،نکات تفسیری آیه مورد بحث، امدادهای الهی پیامبران، انواع سوالات، معانی ذکر در قرآن و اینکه اهل ذکر چه کسانی هستند واحکام شرعی و قواعد فقهی که از آیه مورد نظر استخراج شده اند از عناوینی بود که ایشان به تشریح آن پرداختند. در ادامه ایشان به ذکر نکات اخلاقی برای رشد و تعالی معنوی که شایسته یک طلبه کامل می باشد واخلاق طلاب در خانواده ، جامعه و سایر نکات اخلاقی مورد نیاز طلاب پرداختند.
بعد از جلسه تفسیر، جلسه ای با حضور مدیریت استان ونماینده محترم ولی فقیه موسس مدرسه معصومیه برگزار گردید . در این جلسه حجت الاسلام میر عمادی به ضابطه مند بودن امور مدرسه اشاره نمودند و همکاری و تعامل خود را با مدیریت استان در جهت پیشبرد اهداف حوزه اعلام فرمودند.


حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای موسوی در ادامه جلسه فرمودند: ما افتخار می کنیم که در محضر نماینده ی محترم فقیه هستیم و وجود ایشان در متن حوزوی خواهران برای مدیریت استان مایه ی مباهات می باشد.
ایشان در ادامه فرمودند: هر فردی با هر اعتبار و در هر پستی که با حوزه های علمیه خواهران همکاری می نماید باید خود را خدمت گزار طلاب بداند و در تربیت و آموزش طلاب محترم تلاش مضاعفی داشته باشد؛ زیرا طلاب گرامی نزد ما امانت هستند، لذا بایستی در جهت تربیت، تهذیب و آموزش ایشان نهایت دقت و تلاش را داشته باشیم و خود را خادم ایشان بدانیم. ایشان راهنمایی های لازم را در خصوص مسائل مهم آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به مدیریت و کادر مدرسه مذکور ایراد فرمودند.

 


فرم در حال بارگذاری ...