« رفتار زمان جاهلیتنظر رهبر در مورد فضای مجازی + فیلم »

دیدارمدیریت استان با کادر مدرسه فاطمیه سلام الله علیها خرم آباد

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 9ام شهریور, 1395

 

مدیر محترم مدیریت حوزه های علمیه استان لرستان: حرکت مدارس علمیه باید قانونمند و طبق آیین نامه باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای موسوی در بازدید از مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها خرم آباد فرمودند: تأسیس حوزه های علمیه خواهران و تشکیلات سازمانی آن باعث خرسندی است و ساماندهی مدارس سبب مشخص شدن فعالیت ها و تعاملات می شود.

ایشان در ادامه فرمودند: مدیر یک مجموعه باید به فکر ارتقاء سطح کیفی مجموعه باشد. زمانی که مدیر بومی و دغدغه مند باشد امروز و فردایش با هم متفاوت است.

مدیر محترم مدیریت استان در خصوص نوع فعالیت مدارس افزودند: برنامه ها و فعالیت ها باید طبق دستور العمل و آیین نامه باشد و باید از حرکت سلیقه ای در مدارس اجتناب شود. مدارس می بایست تلاش کنند که آیین نامه ها اجرایی شود و اگر با مشکلی برخورد کردند در زمینه های آموزشی –فرهنگی -پژوهشی و … اشکالات را به صورت کتبی ارسال نمایند، تا در جلسات  مرکز مطرح شود و موجبات اصلاح آن فراهم آید.

در ادامه معاون محترم اداری مالی جناب آقای پروین نسبت به امور مالی مربوط به مشاوران و مابقی کادر مدرسه پیگیریهای لازم را انجام دادند و اقدامات لازم در خصوص امور آموزشی - پژوهشی و فرهنگی نسبت به یادآوری و تذکر برخی امور  از طرف معاونین مربوطه صورت گرفت.  


فرم در حال بارگذاری ...