« چهار نشانه شقاوتبه ماه میهمانی خدا نزدیک میشویم... . »

رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره)

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 16ام خرداد, 1395

دشمنان از انقلابی گری امام می هراسیدند

… . رهبر انقلاب اسلامی در نوعی آسیب شناسی از روند حرکت نظام افزودند: بعد از رحلت امام بزرگوار (ره)، در هر مقطعی که انقلابی عمل کردیم، پیشرفت به دست آوردیم و هر دوره ای که از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.
حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به همه قشرهای مختلف مردم گفتند: می توان در این مسیر با شیوه انقلابی حرکت کرد که در آن صورت، پیشرفت قطعی است و می توان با شیوه دیگری حرکت کرد که در چنین وضعیتی، سرنوشت رقت باری رقم خواهد خورد و ملت ایران و اسلام سیلی خواهد خورد.
ایشان انقلاب اسلامی را سرمایه ممتاز و منحصر به فرد ملت و کشور دانستند و تأکید کردند: برای به نتیجه رسیدن انقلاب، هزینه های سنگینی پرداخت شده است اما در کنار این هزینه ها منافع فراوانی نیز وجود داشته است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به استحکام انقلاب اسلامی بعد از گذشت ۳۷ سال افزودند: امروز شرایط ملت ایران، روشن تر و هموارتر از گذشته است و هزینه ها قابل اجتناب تر شده اند.
ایشان تأکید کردند: انقلاب با عزم، اراده و ایمان مردم بوجود آمد و با همین نیروی مردمی باقی ماند و ریشه دواند و در مقابل تهدیدهای نظامی و تحریم ها ایستاد و فلج نشد و شجاعانه و سربلند به حرکت خود ادامه داد که از این پس نیز باید این حرکت ادامه یابد.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه انقلابی بودن فقط منحصر به دوران مبارزه یا دوران امام (ره) نیست، خاطرنشان کردند: انقلاب و انقلابی گری برای همه دورانهاست و انقلاب یک رود جاری است و همه کسانی که براساس شاخصهای انقلابی گری عمل کنند، انقلابی هستند حتی جوانانی که امام (ره) را هم ندیده باشند./ حوزه 


فرم در حال بارگذاری ...


 
مداحی های محرم