« چگونه به امام زمان (عج) سلام کنیم؟و فدیناه بذبح عظیم »

سازمان های بین المللی امتحان ننگینی پس دادند

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 23ام شهریور, 1395

غدیر شناسنامه شیعه است

 ما افتخارمی کنیم که پای عَلَم ولایت ایستاده ایم و پیرو حدیث “من کنت مولا فهذا علی مولا” هستیم، گفت: حدیث غدیر شناسنامه ما است و مناجات و کتب علما شرح این شناسنامه است.

آیت الله خاتمی در خصوص فاجعه منا با اشاره به چند نکته اظهار کرد: ما در این مسئله تردید نداریم که در فاجعه منا، آل سعود در خط مقدم حادثه و شاهد و ناظر آن بود، زیرا سعودی ها نه تنها به حادثه دیدگان کمک نکرده، بلکه مانع کمک رسانی نیز شده اند.

خطیب نماز عید قربان افزود: این جانیان به جای رسیدن به داد مجروحان آنها را با جان باختگان در کانتینرها محبوس کرده و باعث شهادتشان شدند.

*اداره مناسک حج باید به عهده نخبگان جهان اسلام باشد

وی افزود: فاجعه منا نشان داد حکام آل سعود خادمین الحرمین الشریفین، لیاقت اداره حرمین شریفین را نداشته و اداره مناسک حج باید تحت نظارت شورا و انجمنی با حضورنمایندگان کشور های اسلامی برگزار شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: جنایت مفتیان بی دین و دنیا فروش سعودی کمتر از حاکمانشان نیست، چرا که با توجیهات غلط سرپوشی بر این فاجعه گذاشتند.

* با حق السکوت، از خطای عاملان فاجعه منا چشم پوشی کردند

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مصیبت آنجاست که از 37 کشور اسلامی حادثه دیده، تنها ایران خواستار رسیدگی به این جنایت شده و باقی کشور ها با گرفتن حق السکوت از خطای وهابیان چشم پوشی کردند.

*امتحان سازمان های بین المللی

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سازمان های بین المللی در این عرصه امتحان ننگینی دادند، زیرا اگر یک هزارم این اتفاق در کشور های اروپایی رخ داده بود، گوش فلک را کر می کردند، اما 7 هزار مسلمان کشته شدند و هیچ نهادی فریاد سر نداد.

خطیب نماز عید قربان اظهار کرد: این خون ها هدر نخواهد رفت و یک روز خون شهدای مسجد الحرام ، شهدای منا و شهدای سال 66 گریبان آل سعود را خواهد گرفت و سقوط خواهد کرد. ((حوزه))


فرم در حال بارگذاری ...