« میلاد پیامبر نور و شادی مبارک بادبه خاطر شخصیت مهربان پیامبر(ص) مسلمان شدم »

سالروز اخلاق و مهرورزی، میلاد پیامبر مهربانی و موسس مذهب جعفری مبارک باد.

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 25ام آذر, 1395

اللّهم صلّی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم و العن أعدائهم

سالروز تلألو خورشید دین، پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی ( صلی الله علیه و آله ) و حضرت امام  صادق ( علیه السلام ) است.

شیعه به آنها فخر می فروشد و راهشان را سرلوحه خویش قرار داده است.

پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله):

بُعِثتُ بِمَکارِمِ الأخلاقِ و محاسِنِها

من برای (احیای) مکارم و نیکی‏های اخلاقی مبعوث شدم.      الأمالی(طوسی) ص 596

مژده آمدنت در زمین می پیچد و زمین خدا که در شب های ظلمانی جهل و خرافه دست و پا می زد؛ اینک مشتاقانه حضورت را انتظار می کشد. تو آمدی تا جهان هستی اش را در چشم های توحیدی تو جست و جو کند . تو آمدی و ناگهان از مشرق جغرافیای عرفانی، نوری درخشید که در چشم های مضطرب، جوانه های امید رویاند. تو آمدی و شانه های غرور مدائن فرو ریخت و آتشکده تیرگی به جوخه خاموشی سپرده شد. تو آمدی و طاق کسرای ظلم، ترک برداشت. تو آمدی و بت های سنگی و استخوانی با سایه های مهیبشان، فرو افتادند و سرزمین سوخته به یمن قدوم آسمانی تو لبریز از نور شد و مهربانی. تو آمدی تا آخرین سفیر آسمان باشی در کشور زمین … خجسته باد نزول مهربانی ات!

امام صادق (ع) فرمودند:

المنجیات : اطعام الطعام و افشاء السلام والصلاة باللیل و الناس نیام

عوامل رستگاری : اطعام کردن ، آشکارا سلام کردن ، نمازشب خواندن در حالی که مردم آرمیده اند.

(محاسن البرقی ، ص 387)

آری، خورشید دیگری بر فراز مدینه تابیدن گرفت. خورشیدی در دورترین کهکشان علم و معرفت، که عالم تاب کوچه های تاریک دانایی شد و فانوس به دستان حقیقت جو را به سوی سرچشمه دانش رهنمون شد. سالروز تولد مهر سرمدی، حضرت امام صادق( علیه السلام) را تبریک می گوییم. ای پیشوای ششم! ای قبله هشتم! ای امام خوبی ها! ای خلق پسندیده! ای رئیس مذهب و ای فرمانروای کشور دین! این زبان حیران چگونه حقِ ستایش تو را به جا آرد که در بند واژه هایی نارسا گرفتار است. زبان مدح تو را آسمان سزاوار است. همان جایی که مأوای شما بوده است.

فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم، رسول صلح و رستگاری، منادی بزرگ عدالت، آزادی و آزادگی، رحمة‌للعالمین وحضرت امام صادق( علیه السلام) و هفته وحدت را بر یگانه وارث آل طه حضرت بقیه الله الاعظم( روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا) و مقام معظم رهبری و مسلمانان جهان ؛ ملت متدین ایران  و مدیران ؛ اساتید و طلاب تبریک و تهنیت عرض می نماییم.


اللّهم صلّی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم و العن أعدائهم


فرم در حال بارگذاری ...