« هشدار جدي به كساني كه زيارت كربلا نرفته اند!!!!!!!!من بقيعم همون زمين پرستاره/ همون كه يادتون مياره كه مجتبي حرم نداره »

#نذر فرهنگي من # وقف فرهنگي من

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 26ام مهر, 1397


?????سفینة النجات حسین عليه السلام نه تاریخ می شناسد و نه مرز جغرافیا و نه قومیت و مذهب و مکتب. همه را در هم می نوردد و بر ساحل دلهای آماده لنگر می اندازد.
و شیاطین چه خوب دریافته اند که تا وقتی نام و یاد حسین جاری است، تیرهای آلوده شان به سنگ خواهد خورد و قدرتهای پوشالی شان را به لرزه مي اندازد. دریافته اند که باید هر چه زودتر دست به کار شوند بنابراين یک روز به مجالس روضه حمله می کنند، یک روز به غذاهای نذری می تازند، یک روز چنگ بر چهره مداحان اهل بیت و روحانیت می کشند و … روزی نیست که رد سیاهی افکار پلیدشان فضای مجازی و حقیقی را آلوده نکند.
ما به عنوان مدافعان حریم امامت براي روشن شدن حقيقت عاشورا كه سرمايه شيعه است به سیل شيعيان غیرتمند حسيني مي پیوندیم. می خواهیم در این فضا موجی بیافرینیم. نیتهای خالصانه مان را به هم پیوند دهیم تا قدرت این موج، همه اباطیلی را که به راه افتاده در هم شکند.
مبناي حركت شيعه کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است ، با ندای لبیک یا حسین و به یاد ایثار سید و سالار شهیدان، از همه عاشقان ثارالله دعوت می کنیم با شرکت در کمپین “نذر فرهنگی من” و “وقف فرهنگی من” به سیل موج آفرینان حسینی بپیوندند. در این کمپین می خواهیم علاوه بر نذر غذا و هر چیز مادی دیگر، نذرهای فرهنگی را مطرح کنیم و با هشتگهای #نذر_فرهنگی_من و #وقف_فرهنگی_من با هدف تشويق و ترغيب همگان به كار خير،به ذکر نذرهای فرهنگی خود در فضای مجازی بپردازیم.
نذر فرهنگی شما می تواند هر اقدام مادی،معنوی و فرهنگی باشد هر چند به ظاهر کوچک باشد. مطالبتان را با هشتگایی که گفته شد و در محورهای زیر در فضای مجازی منتشر کنید:
1- نذر کمک رسانی درسی، مالی، مشورتی، نذرکمک درانجام کار خیر، کمک در اجتناب از گناه ، نذر آموزش نماز ،قرآن ،دعا و..
2-نذر طبخ غذا برای اهل خانه ( هر روز به نیت یکی از اهل بیت علیهم السلام)
3-نذر گفتگو در مورد معارف دین، آیات قرآن کریم، بیان احادیث در بین اعضای خانواده و اقوام
4_نذر محبت و مهربانی به اهل خانه ،صبر و سکوت در برابر نامهربانی ها و آموزش غیر مستقیم تواصوابالحق و تواصوا بالصبر
5_ وقف در قالب ساخت راه، پل بزرگ و کوچک، وقف کتاب،جزوه، cd، وقف فرهنگی منزل برای آموزش قرآن«یک ساعت در هفته»و… .

نذر يوسف زهرا صلوات. ??


فرم در حال بارگذاری ...