« با انجام این کار خداوند از فضل خود شما را بی نیاز می‌سازد!!!دفع امواج بلا بوسیله .... »

نسل جوان امروز برای عقب‌راندن دشمن از نسل اول آماده‌تر است

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 20ام اسفند, 1396

حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به جوانان خاطرنشان کردند: آینده کشور متعلق به شما است. اگر خود را با چنین خصوصیاتی پرورش دهید قطعاً کشور در آینده نزدیک، در همه زمینه ها، به اوج تعالی و کمال خواهد رسید.
ایشان افزودند: دشمنان و بدخواهان این ملت، قصد داشتند هنگامی که نوبت به جوانان این نسل می رسد، نامی از اسلام و انقلاب باقی نماند و امریکا مسلط بر همه امور کشور باشد و حملات سخت و نرم خود را با این نیت ادامه دادند اما اکنون با نسلی مواجه هستیم که ایمان، استعداد و شکوفایی و اقتدار او از نسل اول بیشتر است و این نسل برای عقب راندن دشمن از نسل های قبل آماده تر هستند.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: با وجود چنین جوانانی و با حرکت هایی همچون راهیان نور، دشمن در مقابل ملت ایران، همچون چهل سال گذشته، هیچ غلطی نمی تواند بکند.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: البته آزار و اذیت هایی همچون تحریم های اقتصادی و یا تبلیغات سوء خواهند کرد اما این آزارها، حرکت عظیم ملت ایران را متوقف نخواهد کرد.
ایشان در پایان سخنان خود توصیه هایی هم برای کاروان های راهیان نور داشتند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: همه دستگاه ها به این حرکت کمک کنند، ابعاد فرهنگی و اجتماعی راهیان نور هرچه بیشتر تعمیق شود، در روایتگری حوادث و مسائل، امانت رعایت و از اغراق پرهیز شود، حوادث برجسته دوران دفاع مقدس در کتاب های درس گنجانده شوند، و ایمنی مسافران کاروان های راهیان نور حتماً رعایت شود./ حوزه


فرم در حال بارگذاری ...