« راز خنده یک شهید در داخل قبررفتار زمان جاهلیت »

وزیر دادگستری در جمع روحانیون و مردم لرستان

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 9ام شهریور, 1395

هر کس بخواهد به امام خمینی ضربه بزند، سرنوشتش رسوایی و نابودی است

… .ملت تا آخر پای انقلاب ایستاده است

وی با بیان اینکه ملت شیعه و انقلابی ایران اسلامی تا آخرین قطره خون پای آرمان ها و ارزش های والای اسلامی ایستاده است، تصریح کرد: نهال انقلاب اسلامی با آبیاری خون شهدا و دلسوزان نظام به درختی تنومند تبدیل شده است که امروز کانون بیداری اسلامی در جهان است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه خدامحوری سرلوحه تمام فعالیت های خادمان ملت است، خاطر نشان کرد: شهدا در جدال حق و باطل، ارزش های اخلاقی را در جامعه تثبیت کردند و امروز وظیفه ما پاسداری از این دستاوردها در سایه عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان اینکه نشاط، پویایی و تحرک اقتصادی در جامعه در زمینه های گوناگون راه رشد و توسعه را در مناطق مختلف ایران اسلامی هموار کرده است، افزود: با تلاش و پیگیری دلسوزان و خادمان نظام هم اکنون استان لرستان نیز در حال پیشرفت و توسعه اقتصادی و فرهنگی روزافزون است که امید می رود با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای گوناگون در بخش های گوناگون، بتوانیم در جهت رفع مشکل بیکاری و تامین مطالبات مردمی قدم برداریم.

نقد غیر منصفانه، خیانت است

وی در پایان با اشاره به اینکه نقد سازنده و منصفانه از عملکرد دولت، موجبات پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را رقم می زند، تصریح کرد: نقد غیرمنصفانه به تعبیری خیانت در بیان حق محسوب می شود و درپیشگاه پروردگار باید مراقب اعمال، رفتار و کردار خود باشیم. حوزه


فرم در حال بارگذاری ...