« انا لله و انا الیه راجعونچه مرحله ای از ایمان، برترین مرحله است؟؟؟؟؟؟؟ »

پيام تسليت مدير حوزه اي علميه خواهران در پي درگذشت عالم جليل القدر آيت الله هاشمي شاهرودي رحمة الله عليه

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 5ام دی, 1397

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم وارسته، مجاهد فی سبیل‌الله، یار دیرین امام(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و سرباز مخلص و همیشه در صحنه اسلام و انقلاب، مرحوم آیت‌الله العظمی سید محمود هاشمی شاهرودی موجب تاثر و تالم همگان شد.
این مرد بزرگ ، همیشه در صحنه‌های گوناگون و مورد نیاز اسلام و انقلاب خالصانه حاضر بود و با پذیرش مسئولیت‌های خطیر و اثرگذار در بخش‌های مختلفی مانند ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ،ریاست قوه قضائیه و شورای نگهبان قانون اساسی و همچنین هیئت رئیسه خبرگان رهبری خدمات قابل توجهی را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی ارائه نمودند.
این عالم بزرگوار همراه با جریان روحانیون انقلابی عراق و شهید صدر نقش مهمی در رهبری انقلاب عراق داشتند، آیت‌الله هاشمی شاهرودی بنیاد دایره‌المعارف فقه اسلامی را تاسیس کردند و در تربیت شاگردان فاضل و نگارش کتاب‌های گوناگون علمی نیز فعالیت‌های چشمگیری داشتند.
اینجانب رحلت آن بزرگوار را به ساحت قدسی حضرت بقیه‌الله الاعظم(ارواحنا له الفدا)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه و خانواده مکرمشان تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را از درگاه احدیت خواستارم.
عبدالکریم بهجت پور مدیرحوزه‌های علمیه خواهران

whc.ir


فرم در حال بارگذاری ...