« القدس لنا#-فلسطين_رمز_كليد_ظهوركمك مومنانه و رزمايش مواسات و همدلي خواهران طلبه لرستاني »

گراميداشت روز جهاني قدس و تبريك عيد فطر

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 1ام خرداد, 1399

بسم الله الرحمن الرحيم

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت **صد شکر که این آمد وصد حیف که آن رفت

اللَّهُمَّ اسْلَخْنَا بِانْسِلَاخِ هَذَا الشَّهْرِ مِنْ خَطَایَانَا” خدایا! همینطور که ماه رمضان را از من جدا می‌کنی، من را هم از گناهانم جدا کن..

“با درود و صلوات بر محمد و آل محمد و آرزوی قبولی طاعات و عبادت ؛پیشاپیش فرا رسیدن عید بزرگ مسلمین، عید بندگي، عيد سعيد فطر را تبريك و تهنيت عرض مي نماييم”

جناب جابر از امام باقر علیه السّلام روایت كرده‏ كه آن حضرت فرمود:
چون روز اول شوّال فرا مى ‏رسد منادیى ندا مى‏ كند: اى مومنان در این صبحگاه بشتابید براى جوائزتان .من لا یحضره الفقیه ج‏1 ص511

مقام معظم رهبری دامت برکاته: هر عید فطری برای انسان مسلمان آگاه هوشیار می تواند یک روز عید حقیقی باشد. روز شروع دوباره زندگی معنوی و روحی، مثل بهار برای گیاهان و درختان.

گو به مهمانان که مهمانی به پایانش رسید **

خورده یا ناخورده باید ترک کرد این خانه را …

ماه مبارک رمضان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که عمق تدبیر و دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه پایانی این ماه به عنوان روز قدس بیش از پیش نمایان می‌شود. طلاب، اساتید، مدیران و کارکنان حوزه های علمیه خواهران نیز ضمن همراهی با خروش مردمی، این بار در کنار سایر عرصه‌های حمایت از آرمان قدس شریف و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیسیتی و حامیان آنها، با حضور گسترده در فضای مجازی زمینه ابلاغ و انتشار گسترده بیانات راهگشا و روشنگر ولی امر مسلمین را فراهم خواهند آورد.

بار پروردگارا توفیقی عطا فرما که از خوان با فضیلت رمضان الکریم با زاد و توشه ای وزین و با دوام برخیزم…. و بار گناهانم را با امید به آمرزش تو زمین بگذارم…

“اللَّهُمَّ لا تَجْعَلْهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنْ صِيَامِنَا إِيَّاهُ فَإِنْ جَعَلْتَهُ فَاجْعَلْنِي مَرْحُوما وَ لا تَجْعَلْنِي مَحْرُوما”

دوام تـوفیقات همکاران و خادمین محترم حوزه های علمیه را از خـداونـد متعـال و در ظل عنـایات خاصـه قطب عـالـم امـکان حضـرت حجـت بن الحسن المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مسئلت می نماییم.

” التماس دعا “


فرم در حال بارگذاری ...