« مراقب دروغگویی در تبلیغات انتخابات باشیم.با سفارش کردن کسی دیندار و انقلابی نمی شود. »

۱۰ویژگی یک رئیس جمهور مطلوب

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 9ام اردیبهشت, 1396

معیاراول کاندیدا باید در عرصه معیشت مردم برنامه و توان اجرای برنامه را داشته باشد بعضی ها ممکن است برنامه داشته باشند اما توان اجرایی نداشته باشند از این رو باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که برنامه و توان اجرای آن برنامه را برای حل مشکلات معیشتی مردم داشته باشد ضمن اینکه نشاط داشته و خستگی ناپذیر باشد و زود مأیوس نشود.

معیار دوم باور کنیم که دشمنان در حال یک جنگ تمام عیار فرهنگی هستند سایت ها و فضای مجازی بخشی از این فضای نبرد با دین، اخلاق و هویت هستند و نظام اسلامی را هدف قرار داده اند از این رو کسی انتخاب شود که اولا ً این جنگ را باور داشته باشد چراکه بعضی ها این جنگ را باور ندارند و می گویند تعامل فرهنگی است.کسی انتخاب شود که رزمنده این میدان باشد که این ملاک دوم برای انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری است. 

معیار سوم رئیس جمهوری می خواهیم که اگر آمریکایی ها در هر سطحی به این ملت اهانت کردند در همان سطح محکم و دندان شکن جوابشان را بدهند.

معیار چهارم رئیس جمهوری اصلح است که قانون مدار باشد نه باندمدار، حزب مدار و خویش و قوم مدار ضمن اینکه به هیچ وجه اجازه رانت خواری سیاسی و حزبی ندهد.

معیارپنجم  رئیس جمهور باید منافذ فساد را ببندد و اگر در این باره لایحه ای برای وضع قانون لازم است ارائه کند و ثانیاً با مفسد به صورت قاطع برخورد کند و با هر کسی و در هر جایگاهی که هست برخورد با فساد عبرت آمیز باشد.

معیارششم رئیس جمهوری در شأن این ملت است که تفکر ضد اشرافی گری و ضد تجمل داشته و ساده زیست،خاکی و متواضع باشد و خود را از جنس مردم ببیند.

معیارهفتم  برای یک رئیس جمهور اصلح این است که برای حل مشکلات کشور نگاهش به درون باشد و باورش شود که این ملت توان حل مشکلات را دارد البته از امکانات خارجی استفاده کند اما تکیه گاهش به خارج به ویژه دشمنان این ملت نباشد.

معیار هشتم  رئیس جمهوری در شأن این ملت است که نه تنها زبان منتقدان سازنده را نبندد بلکه منتقدانی را که انتقاد سازنده دارند تشویق کند.

 معیار نهم این است که رئیس جمهور همکاران شایسته انتخاب کند که دو ویژگی تعهد و تقوا و تجربه و تخصص داشته باشند.

معیاردهم رئیس جمهوری در شأن این ملت است که مانند این ملت ولایتمداری را در عمل نشان داده باشد به عمل تأکید می کنم زیرا بازار شعار، بازار گرمی است و این کافی نیست بلکه در عمل نشان دهد قانوناً و شرعاً همراه و مطیع ولایت است که به این خصیصه ولایتمداری می گوییم.


فرم در حال بارگذاری ...