« لرستانزیبایی و سلامتی »

انقلاب

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 21ام بهمن, 1394

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:
ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیروز واقعی خواهند بود

 ملت ایران دو آزمون بزرگ را پیش رو دارند، ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیروز واقعی خواهند بود.ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای مرور خاطرات انقلاب اسلامی است. ما مفتخریم به عنوان حوزه‌های علمیه، چون انقلاب اسلامی مولود حوزه است، خاستگاه انقلاب، حوزه‌های علمیه است.قبل از انقلاب نظام شاهنشاهی علما و مبلغان را به مکان‌های دور تبعید می‌کرد تا نتوانند اثرگذاری در پیشرفت اسلام و دین داشته باشند و از تفکرات انقلابی به دور باشند ولی با عنایت خداوند همین علما و بزرگان با تبعید به مناطق مختلف کشور تفکر انقلاب اسلامی را ترویج دادند و این تفکر از قم خارج شد و همین امر موجب شد تا انقلاب اسلامی در سال 1357 به پیروزی برسد.

حوزه‌های علمیه قبل از انقلاب همواره پیشتاز عرصه جهاد و شهادت بودند و بعد از انقلاب نیز این حرکت ادامه پیدا کرده است که این مسأله مایه فخر و مباهات حوزه‌های علمیه است. قیام لله برای انقلاب اسلامی را در وهله اول حوزه های علمیه آغاز کردند، تا زمانی که انقلاب اسلامی باقی است این قیام لله ادامه خواهد داشت و این سنت حوزه‌های علمیه در احیای ارزش‌های اسلامی است. پیروزی انقلاب اسلامی دارای آثار تکوینی و تشریعی در دنیا است، به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد پیشرفت‌های بسیار چشمگیری در عرصه‌های دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سراسر دنیا هستیم که قبل از انقلاب این آثار وجود نداشت.

انقلاب اسلامی امانتی است که با خون شهدا، رنج‌ها و سختی‌های امام و رهبری بزرگوار و تلاش های بی‌وقفه علما و بزرگان و مسؤولان به دست آمد، وظیفه همه افراد جامعه است که از این امانت به خوبی مراقبت کنند.حوزه‌های علمیه همواره حامی انقلاب اسلامی، رهبری نظام و مردم ولایتمدار ایران اسلامی بوده است و این حمایت را ادامه خواهد داد.ملت ایران دو آزمون بزرگ را پیش رو دارند، این دو آزمون حضور در راهپیمایی 22 بهمن و حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است که به امید خداوند ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با پیروزی از این آزمون‌ها خارج خواهند شد. / رسا


فرم در حال بارگذاری ...