« به دست خود درختی می نشانم...گریان روضه ایم و عزادار فاطمه/ عمری اسیر کوچه و بازار فاطمه/ جبران لطف مادریش را کجا توان/ تا بی نهایتیم بدهکار فاطمه »

برگزاری کارگاه مهارت افزایی فضای مجازی در استان لرستان

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 15ام اسفند, 1395

کارگاه پیشرفته مهارت افزایی فضای مجازی در استان لرستان برگزار شد.

با استعانت از خداوند منان کارگاه مهارت افزایی فضای مجازی با حضور جناب آقای جلیلی رئیس محترم اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی  و جناب آقای کیانی مسئول محترم پشتیبانی کوثر بلاگ روز شنبه  مورخ 14/ 12/ 95  در مدسه علمیه معصومیه خرم آباد برگزار گردید.

در این کارگاه 22 نفر از طلاب فعال در کوثر نت و کوثر بلاگ حضور یافتند. کارگاه مذکور با هدف ارتقاء سطح تبلیغی و توانمندی طلاب در فضای مجازی برگزار گردید.

در کارگاه مذکور جناب آقای جلیلی به آموزش مباحث مربوط به نویسندگی در فضای مجازی پرداختند و فرمودند: طرز صحیح نگارش و بهره مندی از شیوه های نوشتاری موجب ارتقاء سطح کیفی وبلاگ و جذب بیشتر بازدیدکنندگان می گردد.

 

جناب آقای کیانی به طرح مباحث فنی کوثر بلاگ پرداختند و به سوالات شرکت کنندگان محترم در خصوص وبلاگ پاسخ دادند. در ادامه کارگاه عملی با حضور جناب آقای جلیلی و جناب آقای کیانی برگزار گردید. در این کارگاه نحوه ی ساخت وبلاگ و چگونگی برطرف نمودن اشکالات وبلاگ شخصی آموزش داده شد.

 جناب آقای شاکر مدیر دفتر ایجاد و گسترش سامانه ها در خصوص سامانه های مرکز و مدارس توضیحاتی را ایراد فرمودند .و جلسات آموزشی برای معاونان محترم مدارس معصومیه و زینبییّه برگزار نمودند.

 

 


فرم در حال بارگذاری ...