« توصیه‌هایی برای سبد خرید آخرین ماه تابستانخلخالها وجاهلیت مدرن ! »

بهترین آب سبزیجات برای مقابله با سرطان

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 29ام مرداد, 1393

حتی اسم این بیماری هم هولناک است. با وجود پیشرفت‌های فراوان در زمینه‌ی مهار برخی از انواع آن باز هم سرطان جان می‌ستاند و نمی‌شود کار زیادی بعد از ابتلا انجام داد؛ اما می‌شود با در پیش گرفتن زندگی سالم و البته توکل بر خدا از ابتلا به این بیماری پیشگیری کرد.

آب سبزیجات

 

یکی از بهترین و سالم‌ترین شیوه‌های در امان ماندن از سرطان مصرف آب سبزیجات است. اینکه آب سبزیجات چگونه می‌تواند انسان را از شر بیماری مهلکی مانند سرطان در امان بدارد سۆال بجایی است. اول از هر چیزی به دلیل ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های فراوانش. در این مطلب به سبزیجات مفیدی اشاره می‌کنیم که آب آن‌ها سدی در برابر ابتلا به سرطان خواهد ساخت. لطفاً همراه ما باشید.


آب سبزیجات منبع ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها

آب سبزیجات حاوی میزان قابل‌توجهی از انواع ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشند. این ویتامین‌ها بیشتر از خانواده‌ی پولی‌فنول‌ها و کاروتنوئیدها هستند و برخلاف مکمل‌ها که سنتزی می‌باشند طبیعی بوده و می‌شود با خیال راحت از آن‌ها بهره‌مند شد. زمانی که گفته می‌شود ویتامین C طبیعی فعال‌تر از نوع سنتزی (قرص‌های ویتامین C) می‌باشد منظور این نیست که مولکول آن متفاوت است. بلکه منظور این است که این ویتامین C طبیعی همیشه به پولی‌فنول‌ها وصل است. در حالت کلی تمام ویتامین‌های طبیعی موجود در سبزیجات برخلاف انواع سنتزی آن، طبیعی و در حد تعادل بوده و سلامتی را ارتقا می‌دهد. در نتیجه توصیه می‌کنیم همیشه نوشیدن یک لیوان آب سبزیجات یا میوه‌ها را به مصرف قرص‌های ویتامین موجود در بازار ترجیح دهید.

می‌توانید آب هویج را با آب اسفناج مخلوط کنید تا بتاکاروتن، پتاسیم و کلسیم را یکجا دریافت کنید

آب سبزیجات: کدام علیه سرطان؟

 

هر آنچه فکرش را می‌کنید. البته به شرطی که سبزیجات از انواع ارگانیک و باکیفیت باشد؛ اما با این حال هر نوع سبزی که به فکرتان می‌رسد خواص و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. در این مطلب به چند نمونه از بهترین‌ها اشاره می‌کنیم و البته خودتان هم می‌توانید با جستجو در کتاب‌ها و سایت‌های اینترنتی نمونه‌های بیشتری پیدا کنید.


آب هویج


هویج


اگر هویج ارگانیک باشد حتی نیازی نیست که پوست آن را بکنید. هویج حاوی میزان زیادی کاروتنوئید است که علاوه بر پیشگیری از ابتلا به سرطان برای شبکیه‌ی چشم و پوست نیز مفید است. آب هویج به خودی خود خوش‌طعم است و می‌توان از آن برای طعم‌دهی به آب سبزیجات دیگر نیز استفاده کرد. خوشبختانه آب هویج یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار در بین ما ایرانی‌هاست پس تا می‌توانید از خواص بی‌نظیر آن استفاده کنید.

صفحات: 1·


فرم در حال بارگذاری ...