« با این نکات، باهوش‌ها را بشناسیم!بهترین آب سبزیجات برای مقابله با سرطان »

توصیه‌هایی برای سبد خرید آخرین ماه تابستان

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 29ام مرداد, 1393

در این مقاله، 5 ماده‌ی غذایی مخصوص سبد شهریورتان را ارائه می‌دهیم. از این نعمت‌های مفید و خوشمزه‌ی الهی بهره‌مند شده و شاکر باشیم.

خرید

 

تابستان کم کم دارد بار و بندیلش را جمع می‌کند تا جایش را به پاییز بدهد. اگر با دقت به هوا نگاه و به صدای طبیعت گوش کنید صدای پاهای پاییز را می‌شنوید. اما هنوز هم تابستان هست و با سخاوت تمام، میوه ها و سبزیجات خاص خود را در اختیار ما گذاشته است. کافی است سری به بازارهای میوه و تره بار بزنید و مواد غذایی مخصوص این فصل و این ماه را خریداری کنید.

در این مقاله، 5 ماده‌ی غذایی مخصوص سبد شهریورتان را ارائه می‌دهیم. از این نعمت‌های مفید و خوشمزه‌ی الهی بهره‌مند شده و شاکر باشیم.

 

 

تمشک

تمشک

این میوه‌ی کوچک با آن دانه های ریز خود که در دهان آب می‌شود و با آن رنگ زیبا و طعم دلچسب‌اش جزو میوه‌هایی است که نمی‌شود از آن دل کند.

هر یک فنجان تمشک فقط 64 کالری دارد.

این میوه های ریز خوش رنگ نه تنها خوشمزه‌اند بلکه منبع فوق‌العاده‌ی ویتامین A، ویتامین C و فیبرها نیز محسوب می‌شوند.

تمشک‌ها، رنگ‌های مختلفی علاوه بر قرمز نیز دارند، اگر دسترسی داشته باشید حتماً از تمشک‌های بنفش یا سیاه رنگ نیز استفاده کنید.

تمشک‌ها را در یخچال نگهداری کنید. بهترین روش این است که مدت زمان طولانی آن‌ها را نگهداری نکرده و بعد از خرید بلافاصله مصرف کنید. سالاد میوه تهیه کنید و یا در تهیه‌ی دسرهایتان حتماً از این میوه‌ی کوچک که بی شباهت به جواهر نیستند استفاده کنید.

صفحات: 1·


فرم در حال بارگذاری ...