« گزارش نشست مدیران و معاونین مدارس جهت پذیرش 96مروارید را گردن خوک نیاندازیم! »

تشکیل جلسه توجیهی مبلغات جهت تبلیغات پذیرش سال 97-96

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 12ام بهمن, 1395

خانم عزیزی معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت استان لرستان: حوزه های علمیه بستر مناسبی جهت تربیت مبلّغی کارآمد، مربّی هدف شناس و مشاوری امین و تأثیر گزار می باشند. اگر هر طلبه با رفتار عملی خود بتواند چند نفر را به طرف حوزه جذب نماید نیازی به تبلیغات پرهزینه نمی باشد.

با استعانت خداون متعال و عنایت حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف مورخ 12/ 11/ 95 جلسه توجیهی مبلغات جهت تبلیغات پذیرش مدارس علمیه استان لرستان در محل مدیریت استان با حضور 19 نفر از مبلغات توانمند و موفق مدارس علمیه استان برگزار گردید.

در این جلسه معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت استان خانم عزیزی به عنوان یکی از اعضای ستاد تبلیغات پذیرش اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه صرف تبلیغات پذیرش نیست بلکه مردم نیاز دارند که در مورد حوزه و اهداف و عملکرد آن اطلاعاتی داشته باشند که به وقت نیاز به حوزه ها رجوع نمایند. ایشان در ادامه افزودند: حوزه های علمیه بستر مناسبی جهت تربیت مبلغی کارآمد، مربی هدف شناس و مشاوری امین و تأثیر گزار می باشند.

ایشان در ادامه بر تبلیغ کم هزینه تأکید نمودند که بهترین روش آن تبلیغ چهره به چهره و سنتی است. اگر هر طلبه با رفتار عملی خود بتواند چند نفر را به طرف حوزه جذب نماید نیازی به تبلیغات پرهزینه نمی باشد.

در ادامه معاون محترم آموزش سرکار خانم مهرابی به شرح و توضیح بروشور و دفترچه های پذیرش پرداختند و از طلاب درخواست نمودند تا همه طلاب مدرسه مربوطه را توجیه نمایند تا شاهد جذب حداکثری حوزه ها باشیم.

ایشان افزودند: با توجه به تبلیغات گسترده دشمن جهت به انحراف کشاندن جوانان اگر هر کدام از ما بتوانیم گامی در جهت جذب جوانان به طرف حوزه برداریم موثر و مفید خواهد بود. ان شاء الله 

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: افسر جوان...نوری [عضو] 
5 stars

بسیار زیبا بود
احسنت
منتظر حضور شما در وبلاگ بازیگران حقیقی هستیم
———–
سپاس گزارم
بازدید از وبلاگ بازیگران حقیقی باعث افتخار است

1395/11/12 @ 14:28
نظر از: خادمین حضرت قاسم بن الحسن علیهماالسلام [عضو] 

خدا قوت
——-
همچنین، سلامت باشید.

1395/11/12 @ 13:46


فرم در حال بارگذاری ...