« عادتهای شگفت انگیز مدیران موفقبرای خودمان هم خیراتی حواله آخرت کنیم!! »

10روش برای سحرخیزی

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 4ام بهمن, 1393

 


علت عشق ورزیدنتان به گرمای بالش و پتو! علت تنفرتان از زنگ ساعت که بیدارباش اعلام می کند! دلتان دیدن طلوع خورشید را می خواهد! ما به شما 10 روش بیدار شدن در صبح زود را یاد می دهیم.


بیدار شدن در صبح زود

1- این اتاق چقدر گرمه

بهترین دما برای ساعاتی که خوابیده اید، بین 16 تا 18 درجه سانتیگراد است. اگر دما بیشتر از این مقدار باشد، شب نمی توانید به راحتی بخوابید و صبح هم به سختی از جایتان بلند خواهید شد. اگر کمتر از این مقدار باشد هم دل کندن از خواب خیلی سخت خواهد شد.

این بار قبل از اینکه بخوابید دمای اتاق را چک و تنظیم کنید. اگر صبح روز بعد به راحتی از خواب بیدار شدید، تعجب نکنید لطفا!

 

2- معجزه آب

فرض کنیم شما مرحله اول را به خوبی پشت سر گذاشته اید و چشم هایتان را باز کرده اید. حالا برای اینکه بتوانید از تخت دل بکنید و با حسرت به پشت سرتان نگاه نکنید، بد نیست یک لیوان آب خنک نوش جان کنید. تحقیقات نشان داده اند نوشیدن آب باعث جریان پیدا کردن اکسیژن می شود و در عین حال مواد سمی و زائد را از بدن دفع می کند.

 

مرحله بعدی برای سرحال شدن چیست؟ دوش بگیرید! تغییر دما باعث می شود جریان خون هم تغییر پیدا کند و انرژی شما رو به افزایش بگذارد، طوری که خواب از سرتان بپرد.

 

اگر دوش گرفتن صبحگاهی برایتان سخت است، پاشیدن چند مشت آب خنک به صورت و گرفتن مچ دست ها زیر شیر آب را فراموش نکنید که کارگشا خواهد بود.

صفحات: 1·


فرم در حال بارگذاری ...