« دیدار خانواده‌های شهدای منا با مقام معظم رهبری (سال95)شعری از مقام معظم رهبری در فراق امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) »

ریشه های کشتار مسلمین در جهان اسلام

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 23ام شهریور, 1395

تببین مدیر حوزه های علمیه لرستان نسبت به ریشه های کشتار مسلمین در جهان اسلام:

آل سعود و صهیونیسم از یک شجره خبیثه هستند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت جانگداز امام محمد باقر علیه اسلام و همچنین شهادت مظلومانه زائران خانه خدا، به تببین ریشه های کشتار مسلمین در جهان اسلام پرداخت.

ایشان فرمودند: خورشید اسلام به عنوان آخرین و کاملترین دین از طرف خداوند بواسطه نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله بربشریت در سرزمین حجاز طلوع نمود. در طول بیست و سه سال تلاش پیامبر اسلام  صلی الله علیه و آله امت واحده تشکیل و خطری جدی برای ادیان تحریف یافته و مشرکین گردید.

در ادامه ی تلاشها، پیامبر رحمت برای حفظ اسلام و حراست از امت واحده از طرف خداوند متعال مأمور شدند که جانشین خویش را معرفی نمایند تا جهان اسلام دچار انحراف و سردرگمی نشود و این مهم را در مقاطع مختلف و به صورت خاص در غدیر خم اعلام فرمودند که مسلمانان به دو ثقل اکبر کتاب الله و عترت تمسک جویند تا گمراه نشوند. بعد از پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله، توسط کسانی که کینه حضرت رسول و آل مطهرشان را به دل داشتند اولین خشت کج در جهان اسلام گذاشته شد و جهان اسلام را دچار مصیبتی نمودند که تاکنون ادامه دارد. مصیبتی که امت واحده را به مذاهب و مکاتب مختلف تقسیم نمود. چرا که دشمنان اسلام از جمله یهود خوب فهمیده بودند که اگر اسلام را بعد از نبی مکرم دچار انحراف نکنند جایی برای جولان آنها باقی نخواهد ماند ( نقش یهود در غصب خلافت طبق شواهد تاریخی کاملا مشهود و قابل اثبات است) .

یهود در تمامی ادوار نقش پررنگی در دو دستگی و اختلاف بین مسلمین داشته است از جعل احادیث و وارد کردن اسراعیلیات در منابع اسلامی تا ایجاد فرقه های مختلف مذهبی و سیاسی و نفوذ در عرصه حکومتی، رد پای یهود و سرسپردگان یهود مشهود است.  نفوذ یهود تا جایی ادامه یافت که بر اولین قبله مسلمین دست نهادند و فجایع و کشتارمردم مظلوم فلسطین را به با رآوردند.

در نهایت برای به سرانجام رساندن نقشه شومشان توسط فردی یهودی تازه مسلمان ، در سرزمین وحی با مشرک دانستن مسلمانان ذات خیث و دشمنیشان با آل الله را نشان دادند. لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا؛مائده/82

این تفکر بواسطه محمد بن عبد الوهاب و جد آل سعود ( محمد بن مسعود) و حمایت انگلیس استعمارگر پا گرفت و با قتل ،غارت و کشتار مسلمین سرزمین وحی را اشغال و تمام آثار اسلامی را محو و یا از ماهیت اصلی خارج نمودند.

بنابراین آل سعود و صهیونیسم هر دو ارز یک ریشه و از یک شجره خبیثه هستند که اگر قبلا مخفیانه و در پشت پرده علیه مسلمین توطئه می کردند، امروز به طور آشکار همدیگر را در آغوش می گیرند و به صورت مستقیم  از کشتار مسلمین در مکه ( حجاج مظلوم سال 66 و فاجعه منا، لبنان، یمن، فلسطین، بحرین و… از یکدیگر حمایت می کنند.

و به صورت غیر مستقیم از گره های تکفیری و کشتار وحشیانه آنها در عراق و سوریه حمایت می کنند تا به خیال باطل انتقام اجداد خبیث شان را در خیبر بگیرند. اما غافل از اینکه تفکر سست و ذات خبیثشان با ظهور منجی عالم بشریت بقیة الله الاعظم عج الله تعالی فرجه الشریف در هم خواهد پیچد و درزباله دان تاریخ محو خواهند شد. « ((و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین قصص5((.

 

ومن الله التوفیق و العاقبة للمتقین

سیدعلی موسوی 6 ذی الحجه،1437

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از:  

هشتگ #الشجرة_الملعونة را به مطلبتان اگر اضافه کنید خیلی عالی می شود.باتشکر

پاسخ ———–

بله درست فرمایش میکنید، آل سعود واقعا ملعونه هستند

1395/06/23 @ 14:23
نظر از:  
5 stars

سلام و احترام
باتشکر از مطلب شما

1395/06/23 @ 14:15


فرم در حال بارگذاری ...