« عکسهای حیرت انگیز از روز های اشغال خونین شهرنادان را چگونه بشناسیم؟ »

سردار سلیمانی:انقلاب بر پایه دین و اسلام مهم است.

نوشته شده توسطمدیریت استانی لرستان 3ام خرداد, 1395

سربلندی ایران مدیون مراقبت های رهبری است

سردار سلیمانی با بیان این مطلب که انقلابی کسی است که مرگ را بر زندگی ذلت بار ترجیح داد، ابراز داشت: عمل انقلابی، عمل طلبه شهیدی همچون شهید ردانی است که فرمانده لشکر جنگ ما بود؛ عارف بود و وقتی قصد ازدواج داشت، برای حضرت معصومه(س) دعوتنامه فرستاد.

*عمل انقلابی، عمل شهدای مدافع حرم است که با بصیرت در سوریه حاضر می شوند

وی خاطرنشان ساخت: عمل انقلابی، عملی است که منافع ملت و اسلام را بر شخص خود ترجیح داده و در سختی ها و شدت ها گوش به فرمان ترین بوده و عذر نتراشیده و سینه خود را سپر می کند؛ همانند عمل شهدای مدافعان حرم که خانه و نوامیس آنان در خطر نیست؛ اما در سوریه حاضر شده از اسلام دفاع می کنند.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: مدافعان حرم به فهم حقیقی رسیده و با بصیرت در حلب و خان طومان حضور پیدا می کنند و به شهادت می رسند.

*انقلاب بر پایه دین و اسلام مهم است

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امروز انقلابی در دنیا زیاد است؛ اما انقلاب بر پایه دین و اسلام مهم است، اظهار داشت: انقلابی که بر پایه دین انجام می گیرد باید مورد توجه قرار گرفته و در آن خصوصیت های ارزشمند و دلربایی وجود دارد،

وی ابراز داشت: عمل انقلابی، عمل شهید حسن باقری است که رهبر انقلاب از او به جوان ژنده پوش و ژولیده تعبیر می کنند که با سخنان خود دل ها را می ربود.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان ساخت: انقلابی شخصی همچون شهید سعیدی است که در دوران خفقان، فریاد زد و این سخن، سبب اصلی فتح خرمشهر بوده است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: رهبر انقلاب در تفسیر إن تنصروا الله ینصرکم، فرمود، شما به آن مقداری که سهم دارید، صد در صد عمل کنید و مابقی با خداست و در عملیات فتح خرمشهر همین شد.

وی بیان داشت: امروز در جامعه ما هجمه های گسترده ای وجود دارد و تنها فکری که می تواند در این ایستادگی کمک کند، تفکر انقلابی است./ حوزه 


نظر از: مدیریت استانی لرستان [عضو] 
مدیریت استانی لرستان

حضرت علی علیه السلام فرمود :

ای مردم همانا ایستادگان و فراریان را از مرگ گریزی نیست و هر کس به مرگ طبیعی نمیرد کشته می شود و شهادت بهترین مرگ است و سوگند به خدایی که جانم در دست اوست، هزار ضربه شمشیر آسانتر است بر من از مرگ در بستر.

وسائل الشیعه، ج11، ص8، حدیث12

1395/03/06 @ 11:20
نظر از: رحیمی [عضو] 

با سلام و تشکر بابت حضور گرمتون
اللهم ارزقنا الشهاده
امیدوارم خدا بصیرت شهدای راه حق را به ما عنایت فرماید.

1395/03/04 @ 17:52


فرم در حال بارگذاری ...


 
مداحی های محرم